Dette sv.skapet gikk da veldig fort..

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Idag datt det ned brev fra sykehuset i postkassen! Wuuhuu! Tenkte jeg. Endelig innkalling til ordinær ultralyd...! Men nei, time til innskrivning på sykehuset. Begge de to andre gangene har jeg vært på det 4 uker før termin som jeg vet er normalen. Jeg begynte å lure på om det var noe nytt de hadde begynt med men fikk ikke det til å stemme. Så jeg måtte ringe opp da, og det var selvfølgelig en feil. De hadde satt meg opp på oul men valgt feil "mal" på brevet.. Merkelige greier, men jeg har vertfall fått oul time, 3.juli :D

Haha kjipt å skrives inn NÅ kanskje ja :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme dag som jeg :) 37 dager til ;)

♡ Termin 4 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

hahaha, noen feil kan være morsomme å le av i etterkant.
Innskriving? Det har jeg ikke hørt om før :)

Hehe, det var veldig fort ja :) moro med dato til ul da! Her må vi ikke skrives inn. . Var ikke på sykehuset før fødsel sist, men vet at tidligere fikk man omvisning på fødeavdelingen en stund før fødselen

I mitt brev sto det "i utgangen av juli 2014". Kan det ha noe med ferieavvikling å gjøre? Siden jeg ikke fikk spesifikk dato, tenker jeg :)

I mitt brev sto det "i utgangen av juli 2014". Kan det ha noe med ferieavvikling å gjøre? Siden jeg ikke fikk spesifikk dato, tenker jeg :)
Hm, helt sikkert! De har det nok litt travlere da ja! Håper du ikke må vente lenge da :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Å som jeg venter på min innkallelse!

Har fått et slikt et jeg også.
Men jeg vil ha en dato nå :P

Fikk samme type brev for ca 2 uker siden.. men stod og at eg ikke var i gruppen prioritert.. og at timen kom senere for time i juli

i dag kom timen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp