Dette skulle jeg ønske jeg visste forige gang :)

Hehe var et par punkter der ja. lett å bli forstoppet ja xD ammingen tar all væsken xD det er så mye blod i starten at det ser ut som en scene fra en skrekkfilm xD men er mye iforhold til babyen man lærer også som man kanskje vil gjøre anderledes

Jeg tenkte ikke på at magemusklene ikke skulle virke etter fødsel heller, så det var et strev å komme ut av seng og sofa i starten!

Åh den forstoppelsen var helt grusomt. Gråt når jeg skulle på do. Første barnet ble tatt med tang og det ble litt rifter og sting. Det var så vondt å tisse etterpå.
Med det andre barnet var det etterriene som var kjempevonde

Etterrier... Åh Gud, gruer meg allerede! Merket ingenting med første, men siste derimot... Au! :arghh:

Etterriene gruer jeg meg til også (men jeg visste om dem allerede under første svangerskapet ;) ). Kjente ingenting med første (noe som er ganske vanlig), men med nr. 2 kjente jeg det ved amming de første 4-5 dagene. Så nå som det er 3. gang regner jeg med å kjenne det skikkelig :confused:

Forøvrig så er det Paracet som er anbefalt fremfor Ibux mens man ammer også (i likhet med når man er gravid), men man kan bruke Ibux dersom man ikke har god nok effekt av Paracet :)

Back
Topp