• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Dette skjer hver dag, her i Norge. *bilde*

©Smartass

Forumet er livet

Sånt mottar vi via nettfora, sosiale medier, epost, vanlig brev, tlf/sms, og ute på gata.
Mange opplever dette, det skjer med noen hver eneste dag.
Er så lei av dette landet nå.

Marginal gruppe? Lite problem? Det VAR det, nå begynner det å bli et samfunnsproblem. Det vokser.

Dette ble ikke sendt til meg altså (denne gangen), til en venn av meg.

Angrer at jeg ikke tok bilder av de vi fikk i sin tid på islam.no, lenge før 22.7. Den gangen var det ikke skremmende, fordi "det var jo bare en eller annen idiot", men nå skremmer det meg. Jeg fikk ganske mye fordekte trussler en gang bloggen min var på VG, ikke nå sist, men med niqab-innlegget mitt, og ikke alt havnet på bloggen for å si det sånn. 

Det er ganske skremmende!

Dette er grovt!! True nokon på den måten er så usmakelig!

Glad eg ikkje har den jævelen i vennelista mi...! :-O

Herreminhatt så lavmål...

Skulle ønske jeg ble sjokkert av dette, men det gjør jeg dessverre ikke

*mylittleangel* skrev:
men for guds skyld stå bak krekar som truer hele nasjonen vår.....

Jeg ser ikke helt hvor du tok denne fra?

Hun støtter krekar så da gjør det ikke noe at andre muslimer blir truet? Fin filosofi det der...

*mylittleangel* skrev:

Han som fikk denne meldingen, er ingen Krekar-supporter i alle fall. 

~Mummimamma~ skrev:

*mylittleangel* skrev:

Hun støtter krekar så da gjør det ikke noe at andre muslimer blir truet? Fin filosofi det der...

litt lei sutring over at muslimene blir truet i hytt og pine når dem selv støtter krekar og hans handlinger. Greit å true alle nordmenn men ikke muslimer....sorry, men slutt på sympati herfra etter den krekar tråden...

~Mummimamma~ skrev:

*mylittleangel* skrev:

Det.... bekrefter vel det jeg misliker..

*mylittleangel* skrev:

~Mummimamma~ skrev:

*mylittleangel* skrev:

litt lei sutring over at muslimene blir truet i hytt og pine når dem selv støtter krekar og hans handlinger. Greit å true alle nordmenn men ikke muslimer....sorry, men slutt på sympati herfra etter den krekar tråden...

Så fordi Smartass støtter krekar så skal du slutte å sympatisere med ALLE muslimer som må leve med disse hatmeldingene hver dag?

Det er jo slik filosofi som gjør at verden går under spør du meg..

*mylittleangel* skrev:

~Mummimamma~ skrev:

*mylittleangel* skrev:

Skal vi invitere han som fikk meldingen heller, og la han poste den selv? Eller "en muslim = alle muslimer"?

Det er jaggu mer skremmende å få personlige trusler, enn svada slengt ut om "landet man bor i" fra en eller annen random person som har blitt en politisk spillebrikke. 

*mylittleangel* skrev:

Jeg har argumentert bredt, mener jeg selv, for hvorfor jeg støtter han i den aktuelle saken.
Så at du i det hele tatt kan vurdere å sammenligne det, det skjønner jeg ikke.

Når det blir de samme personene som støtter trusler mot nordmenn ene uken som kommer neste uke og sutrer over trusler mot muslimer så får det ikke min sympati nei. Sier ikke at truslen mot han var riktig, men at smartass legger ut her for å få sympati mot dette som skjer mot dem hver dag syns jeg blir litt teit da. Så i den sammenheng kommer det ikke masse sympati svar fra meg mot meya nei.....

*mylittleangel* skrev:
Når det blir de samme personene som støtter trusler mot nordmenn ene uken som kommer neste uke og sutrer over trusler mot muslimer så får det ikke min sympati nei. Sier ikke at truslen mot han var riktig, men at smartass legger ut her for å få sympati mot dette som skjer mot dem hver dag syns jeg blir litt teit da. Så i den sammenheng kommer det ikke masse sympati svar fra meg mot meya nei.....

Hvor har jeg gjort dét?

*mylittleangel* skrev:

Det handler ikke om sympati, det kan man sende til den unge gutten som faktisk fikk meldingen, og det har han fått i bøtter og spann på Twitter og Facebook, for all del.

Det handler om at vi lever med individuelle trusler, som ofte er mye skumlere enn kollektive trusler, direkte på grunn av involvering i en krig. Jeg er ikke i en krig, han som fikk disse truslene er ikke i noen krig, ikke du heller, men du har heller aldri fått personlige trusler fra Krekar. 

Det skremte meg ikke da noen skrev at "Alle muslimske kvinner fortjener å bli voldtatt" på ett forum. Men da jeg fikk epost om at noen ville voldta datteren min, ble jeg faktisk så skremt at politiet kjørte litt forsiktig forbi skolen hver dag datteren min var ferdig på skolen sånn for sikkerhets skyld. Skulle ikke jeg få den hjelpen da, fordi andre støtter Mulla Krekar som buhuuuu har truet "Norge" kollektivt? Alle VET jo at det kan skje terrorangrep hvor som helst. Skal jeg si at alle kristne er terrorister pga hva Breivik gjorde? Det er jo det mange gjør med oss muslimer. 

Er det mulig å oppføre seg slik?
Snakk om å være smålig..
Jeg er sjokka!!

*mylittleangel* skrev:

Hvorfor er det teit å faktisk vise andre at muslimer blir trakasert, slengt dritt om og etter, truet, banket, spyttet på o.l??
Fordi hun faktisk i en annen tråd forklarte ganske godt og utfylt hvorfor hun støttet krekar, noe som forøvrig hadde lite å gjøre med truslene mot Norge.
SELFØLGELIG skal smartass få sette lys på hva som blir sagt og gjort mot muslimer i norge hver eneste dag, uavhengi av hva hun mente i krekar tråden....
Snakk om idiotisk sammenligning....

Er for fyllesyk til å få noe vettu ut av dette her i dag kjenner jeg, men fikk nå sagt litt :P

Back
Topp