Dette skjønner jeg ingenting av

Pontus skrev:
seriøst?? jeg logger meg på BV...og DETTE er siden jeg blir slengt til...fy faen for en dritt side..så tungvindt...

Kommer søren meg ikke til å være mye på bv om det er sånn her det skal være...hvorfor kan vi ikke bare få tilbake "gamle" bv??? emoticon æsj for et rot...dette likte jeg ikke!!!!!!!!!!

Sier meg helt enig her jeg!!

Tenkte å ta en pause fra bv,blir ikke vanskelig det nå..

nei, dette var ikke bra!

Er profilbildet ditt en kakekropp?

Alle innlegg, tickere, profilbilder ol. kommer tilbake når overføringen fra det gamle forumet til dette er ferdig. Og det er overføringen som gjør at forumet til tider går litt tregt.

Vi mennesker er vanedyr fra naturen side. Ny ting kan kanskje virke skummelt med det samme. Men hvis vi gir forandringen litt tid og prøver å bli kjent, pleier det som regel å gå veldig bra. Håper alle kan smøre seg med tålmodighet, gjøre seg bedre kjent også vurdere om det nye forumet er noe eller ei. Jeg er overbevist om at alle vil like det nye designet.

Kor endre me signatur?
Æsj æsj argh!

Inne på Min side. Der er det lenker til venstre i menyen: Mine opplysninger :-)

Nei, der endrer man profilbilde - ikke signatur...

Dette her er jo bare stress! Liker mye bedre slik det var før! Men jeg klarer vel å lære meg dette (håper jeg). Hvor er smileyene hen???

Wæææ, dette var kaos! Liker IKKE! :(

Vesla85 skrev:
Wæææ, dette var kaos! Liker IKKE! :(

Og hvor er alle innleggene mine hen? Og profilbildet? Buhuuuu.. Håper dette bare er startvansker, og at alt kommer på plass etterhvert!

Må le litt av dere jenter! Det er som Prikken sier- vi er vanedyr! Hva med å endre innstilling og prøve å være litt positive- teste ut forumet over en periode før man setter seg helt på bakbeina og klager sin nød over hvor mye bedre alt var før???
Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett protestgrupper på fb pga at de endrer design. Synes jeg ser at vi hadde hatt samme FB nå som vi hadde i 2007- det hadde jo vært latterlig.
Get used to it girls! Er bare å gi det litt tid og prøve litt ut, så blir nok alle fornøyde etterhvert! :)

Du skjønner jo i hvertfall NOE av det når du klarer å poste innlegg ;) Mitt profilbilde er slettet, må finne nytt nå :P

Tror jeg rapporterer denne tråden, så får jeg prøvd dét også.emoticon

Ohh, tammæfan!  Wysiwyg i Safari!!!

I love this!emoticon

Miss Trash a lot skrev:

Det hjelper lite å si at vi er vanedyr... når det rett og slett bare er dårlig....
nei fysj, i mine øyne har dere rett og slett bare driti dere ut litt...

Du har vel strengt tatt ikke rukket å finne ut hvorvidt det er dårlig eller ikke. Du klikka deg inn, så at det v ar store forandringer og tenkte: "Faen for noe dritt, dette nekter jeg å like!" - og slik ble det.

©Smartass skrev:
Tror jeg rapporterer denne tråden, så får jeg prøvd dét også.emoticon

Ohh, tammæfan!  Wysiwyg i Safari!!!

I love this!emoticon

emoticon Gullgunn Diadem, du er inne! 

Finner jo ingen smiley :( burde iallefall ikkje vere hindring at eg bruker ipad, og ikkje vanlig pc.....

Back
Topp