Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dritt. Ses igjen da jeg har blitt smartere og skjønner oppsettet på det nye forumet. Og hvor i *********** kommer det profilbildet mitt fra?IsThaBeth skrev:

Bouncing buttplug skrev:Dritt. Ses igjen da jeg har blitt smartere og skjønner oppsettet på det nye forumet. Og hvor i *********** kommer det profilbildet mitt fra?IsThaBeth skrev:
Ja, må si dette var et lite skritt tilbake altså..
Hey, du ble deg igjenn![]()
*UtspyttaLaban* skrev:Bouncing buttplug skrev:Dritt. Ses igjen da jeg har blitt smartere og skjønner oppsettet på det nye forumet. Og hvor i *********** kommer det profilbildet mitt fra?IsThaBeth skrev:

Bouncing buttplug skrev:*UtspyttaLaban* skrev:Bouncing buttplug skrev:Dritt. Ses igjen da jeg har blitt smartere og skjønner oppsettet på det nye forumet. Og hvor i *********** kommer det profilbildet mitt fra?IsThaBeth skrev:
Ja, først var jeg "kallenavn ikke valgt" så jeg byttet..:P
Jeg har plutselig blitt seniormedlem? Og hvor kommer profilbildet ditt fra Utspyttta laban?IsThaBeth skrev:
Jeg har plutselig blitt seniormedlem? Og hvor kommer profilbildet ditt fra Utspyttta laban?IsThaBeth skrev:
*UtspyttaLaban* skrev:Jeg har plutselig blitt seniormedlem? Og hvor kommer profilbildet ditt fra Utspyttta laban?IsThaBeth skrev:
Hadde plutselig profilbilde som jeg hadde lastet opp på min siden på babyverden. Er jo ikke det jeg har hatt som signatur![]()
Prøvde og laste opp det jeg alltid har hatt, men det gikk ikke![]()