Dette skjønner jeg ingenting av

Isthabeth

Forumet er livet
Dritt. Ses igjen da jeg har blitt smartere og skjønner oppsettet på det nye forumet. Og hvor i *********** kommer det profilbildet mitt fra?

Syntes ikke dette så så dumt ut jeg :)

Eh.. Men hvor er mitt profilbilde og hvorfor er jeg blitt nytt medlem??

IsThaBeth skrev:
Dritt. Ses igjen da jeg har blitt smartere og skjønner oppsettet på det nye forumet. Og hvor i *********** kommer det profilbildet mitt fra?

Ja, må si dette var et lite skritt tilbake altså..emoticon

Bouncing buttplug skrev:
IsThaBeth skrev:

Hey, du ble deg igjennemoticon

Heeeey! Ble alle innleggene borte?? Søren klype, har jobba lenge for detta joo!!

Og hvor er avataren min???

*UtspyttaLaban* skrev:
Bouncing buttplug skrev:
IsThaBeth skrev:

Ja, først var jeg "kallenavn ikke valgt" så jeg byttet..:P

Æsj, nei, dette likte jeg IKKE!!!!!! emoticon

Vil ha tilbake det gamle. NÅ!!! 

...vanedyr? Jeg???? emoticon

Bouncing buttplug skrev:
*UtspyttaLaban* skrev:
Bouncing buttplug skrev:
IsThaBeth skrev:

Ja, først var jeg "kallenavn ikke valgt" så jeg byttet..:P

Seriøst no e eg sur på bv her :(

Berre tull jomann!!!
Kor endre me signatur?
Æsj æsj argh!

Jeg har blitt juniormedlem på to innlegg. Men jeg skrev i et par innlegg før noen dager siden før å finne de igjen. Nå er jo det helt borte. Liker ikke dette jeg. Hadde jeg fått beholdt meldingene mine og statusen min så hadde det vært bedre. Men hvorfor gjøre dette i påsken. Håper de har ekstra folk på plass før å fikse det...

Jeg har plutselig blitt seniormedlem? Og hvor kommer profilbildet ditt fra Utspyttta laban?

Jeg har plutselig blitt seniormedlem? Og hvor kommer profilbildet ditt fra Utspyttta laban?

Hva i huleste er dette for noe da?!
Nå ble bare hele forumet søppel i mine øyner! Fy fader asså! 

IsThaBeth skrev:

Hadde plutselig profilbilde som jeg hadde lastet opp på min siden på babyverden. Er jo ikke det jeg har hatt som signaturemoticon

Prøvde og laste opp det jeg alltid har hatt, men det gikk ikkeemoticon

IsThaBeth skrev:

Hadde plutselig profilbilde som jeg hadde lastet opp på min siden på babyverden. Er jo ikke det jeg har hatt som signaturemoticon

*UtspyttaLaban* skrev:
IsThaBeth skrev:

Det var vel det som skjedde med mitt profilbilde også, fikk det jeg hadde på "minside". Men artig å "se" deg :)

seriøst?? jeg logger meg på BV...og DETTE er siden jeg blir slengt til...fy faen for en dritt side..så tungvindt...
Kommer søren meg ikke til å være mye på bv om det er sånn her det skal være...hvorfor kan vi ikke bare få tilbake "gamle" bv??? emoticon æsj for et rot...dette likte jeg ikke!!!!!!!!!!

Back
Topp