Dette skal visst ingen ende ta...

*Lillemas*

Forelsket i forumet
uff... trenger en liten klem jeg..

Dette har vært en laang og tung uke.. søndag var det frem og tilbake på legevakten med Tobias som var tett i pusten og halsbetennelse. Var frem og tilbake flere ganger for innhalasjoner...var hos fastlegen på mandagen og han er på grensen til å legges inn, men det slapp vi...  på tirsdag begynte vi å se litt bedring..
onsdag morgen våkner Oscar med rask og tung pust, vi var dumme nok til "å se ann litt til" litt for lenge.. så ble sittende på legevakten hele kvelden.. han ble lagt rett inn med en gang.. og det viste seg at han hadde RS virus. Vi ble isolert, heldigvis TV på rommet... hehe.. Nå er det helg så i dag ble vi sendt hjem, med åpen retur hvis han skulle bli verre. Var så klar for å kose meg med familien min etter en slitsom uke..

Mamma har tatt seg fri fra jobben i dag for å kose seg med Tobias,de bor litt over en time unna. Og hvem tror dere ikke ble dårlig igjen i natt, jo Tobias. bare hyla i hele natt og sliti med pusten..( han har astma i tillegg) Så nå sitter de på legevakten i Bærum, for å få pustehjelp.. og her sitter jeg.. vet ikke hva jeg skal gjøre.

tørr ikke dra så langt unne sykehuset her med Oscar tilfelle han blir verre, og jeg vil jo selvfølgelig være der for Tobias.. skulle ønske jeg kunne dele meg i to noenganger[:(]

uff sorry.. måtte bare blåseut litt..

uff stakkars liten.. bra dere får hjelp..
krysser fingre og tær for at han blir bedre snart[:)]

og en go klem til deg[:)]

Uff...høyres ut som ein vanskelig situasjon...
Kan desverre ikkje sei anna enn at eg håper det ordnar seg og at begge to blir friske så fort som mulig!
Akkurat no trur eg du tenker meir over det enn gutten din og dermed får dårlig samvittighet. Det må du ikkje ha!!!

Sender deg ein godbedrings-klem
Lykke til!!

Uff uff...
Er ikke greit når de små blir syke [:(]
Men, tror det er viktigere for minstemann at du er der for han. Han skjønner så mye mindre enn storebror.
Og når ikke du kan være der for storebror, er jo bestemor (mormor i de fleste tilfeller) det nest beste [;)]

Jeg veit alt om surklete og tett-i-pusten unger, vokst opp i en astma-familie og med Kristian som ha vært mye dårlig.
Så jeg sender alle de trøsteklemmer jeg kan, og håper det går fort over!!

Og de aller fleste barn vokser jo av seg barne-astmaen sin, så krysser fingrene for at han slipper om noen år [:)]

uffa...[&o][&o][&o]

håper de blir fort friske.

Tuusen takk, Jenter[:)]

utrolig trist når våre kjære små er syke, skulle gjerne vært syk i steden for dem..

god helg da folkens[:D]

ORIGINAL: henriette25!

uff stakkars liten.. bra dere får hjelp..
krysser fingre og tær for at han blir bedre snart[:)]

og en go klem til deg[:)]

Håper på super rask bedring. klem[:)]

Uff, hørtes ikke bra ut. Ikke kjekt når ungene blir syke, men bra du får hjelp av mammaen din.

Sender deg en god klem

ORIGINAL: Linnimor

Nei men uff da!!! Ønsker guttene GOD BEDRING!! og sender en god klem til mammaen!

Back
Topp