Dette skal eg ha!

crispy

Elsker forumet
http://lillemille.dk/produkter/30-alle-produkter/351-navnestempel/

Jeg sliter med å få de dumme navnelappene til å henge på klærne til sebastian. Så dette tror jeg må være bra for meg[:D] 

Noen som vet om den funker bra. Er også lei av å stryke på, så idet siste har det gått mest i å merke med sprittusj, og det er jo ikke alltid like enkelt.

Jeg har gitt opp strykemerker, for de faller bare av i vaskemaskinen... [:'(][:@] Så jeg skriver med tekstiltusj i klærne.. men litt dumt med klær hvor det ikke er lapper til å skrive på.. så tøystempel hadde nok ikke vært så dumt.. [:)]

ORIGINAL: elva*

Jeg har gitt opp strykemerker, for de faller bare av i vaskemaskinen... [:'(][:@] Så jeg skriver med tekstiltusj i klærne.. men litt dumt med klær hvor det ikke er lapper til å skrive på.. så tøystempel hadde nok ikke vært så dumt.. [:)]

Ja jeg har som oftest lapper overalt! missliker de sterkt ja! Må få meg et stempel.. Hehe

vi har noe lignende på jobben. er vanskelig å få det jevnt og holder ikke så godt...falmer. vi har stempel på ytterklærne da...
men kan jo være at dette er bedre[;)]

Den var lur...

ORIGINAL: elva*

Signerer denne. Det stempelet har jeg virkelig lyst å prøve!! [:D]

Back
Topp