Dette sier vel alt? (sladrer for tullemor79)

Lille Mille

Gift med forumet

Dette er det vakreste bilde jeg har fått på mobilen min noensinne [:D]

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg!! Jeg er så glad på dine vegne! Tenk at du skal bli mamma!!

Hipp hipp hurra! Gratulerer så mye snuppa mi, endelig fikk du den etterlengtede positive testen!

Ååååååååååååååå for ett fantastisk fint bilde.
Ble helt rørt jeg nå. [:(]

Gratulerer så mye tullemor, så utrolig gald på deres vegne.
Tenk du skal bli MAMMA. [:)][:)][:)]

ÅÅÅÅ,så gøy.
Gratulere så masse[:)]

Helt fantastisk[:)][:)][:)] Gratulerer så mye tullemor... Endelig var det din tur og gleder meg til fortsettelsen

ORIGINAL: *Bobbo*

Vakkert!!
Gratulerer så mye, og lykke til de neste 8 månedene[:D][:D]

Tusen takk jenter!!!!!!! Har gått rundt helt i ørska på jobb i dag!! Kan ikke tro det, skal faktisk bli MAMMA!!!!! Krysset kom opp før kontrollstreken, så da var det bare å få vekt sambo kl 03:45 i natt... hehe. Skal på UL 22. september så da får jeg se om det er en eller to inni der!!!

Hvordan får jeg egentlig regna ut termin når det er fryseforsøk? [8|]

For ett fantastisk hærlig bilde, gratulerer såååå mye tullemor!!
De strekene der er så deilig å se på!

Gratulere [:D]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: tullemor79

Tusen takk jenter!!!!!!! Har gått rundt helt i ørska på jobb i dag!! Kan ikke tro det, skal faktisk bli MAMMA!!!!! Krysset kom opp før kontrollstreken, så da var det bare å få vekt sambo kl 03:45 i natt... hehe. Skal på UL 22. september så da får jeg se om det er en eller to inni der!!!

jeg brukte slik terminkalkulator her på bv jeg, tror jeg satte el dagen som innsettingsdagen og da jeg var på UL ble d bare retta på 1 dag[:)] tipper du har termin ca 12.mai[:)]

kan sikkert stemme det! Var jo fryseforsøk du også hadde... tenkte kanskje man kunne regne fra befruktningsdagen? Egget var jo på dag 3 da det ble satt inn... stemmer det?

jeg brukte slik terminkalkulator her på bv jeg, tror jeg satte el dagen som innsettingsdagen og da jeg var på UL ble d bare retta på 1 dag[:)] tipper du har termin ca 12.mai[:)]

kan sikkert stemme det! Var jo fryseforsøk du også hadde... tenkte kanskje man kunne regne fra befruktningsdagen? Egget var jo på dag 3 da det ble satt inn... stemmer det?

hehe ja d stemmer vel kanskje at man bør regne et par dager før innsettingsdatoen, uansett blir d helt rett på 7 ukers UL[:)]

da går jeg ut ifra det, så kan jeg late som jeg er litt lenger enn jeg er for en liten stund!!! Da er termin 10.mai 2010 [:D][:D][:D] (bare ikke kroppen min tuller med meg nå da...)

hehe ja d stemmer vel kanskje at man bør regne et par dager før innsettingsdatoen, uansett blir d helt rett på 7 ukers UL[:)]

da går jeg ut ifra det, så kan jeg late som jeg er litt lenger enn jeg er for en liten stund!!! Da er termin 10.mai 2010 [:D][:D][:D] (bare ikke kroppen min tuller med meg nå da...)

skal gå så bra dette tullemor[:D][:D][:D][:D]
skal dere endre bryllupsdatoen da??

nei, har igrunn ingen planer om det. Skal gå fint med en liten tass det. Liker ikke øl og vin uansett, så da slipper jeg lære meg det innen bryllupet også [8D]

Gurimalla, d va da ikke me MÅTE kor positiv den testen va!!!![:D][:D]

Sir bare grattis igjænn, har aldri sjett en så overbevisende strek før faktisk[8D][:D]

ORIGINAL: *MillaMedSpire*

Gurimalla, d va da ikke me MÅTE kor positiv den testen va!!!![:D][:D]

Sir bare grattis igjænn, har aldri sjett en så overbevisende strek før faktisk[8D][:D]

ja testen var kjempepos til å være sååå tidlig, kanskje d er 2 der[:D]

hjelpes, tenk om jeg får tvillinger... hehe

tror dåpen får vente til en annen gang ElinR[;)]

Grattis!! Så fantastisk det må være å være dere nå[:)] 

ORIGINAL: *Bobbo*

Signerer Bobbo her...

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII  Dette var helt hærlige nyheter  Kos deg masse framover i svangerskapet [:D] Satt du inn 1 eller 2 egg?

ORIGINAL: fano

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII  Dette var helt hærlige nyheter  Kos deg masse framover i svangerskapet [:D] Satt du inn 1 eller 2 egg?

jeg satt inn 2. Blir spennende å se 22. september om det er en eller to der på UL

Har du sett!! Du har fått deg fiiiin ticker du tullemor [:D] Litt rart å se i signaturen din, men ufattelig fortjent!! [;)] Hurra!

Siden du skal teste 22. september så tror jeg det er 2 der inne. Siden det har vært ufattelig mye 2 tall i dette fryseforsøket så tyder alt på 2 [8D] Eller, så kan det bli 4 da [8D] 22 september = 2+2 som blir 4!!

Uansett så skal du bli mamma, og det er helt utrolig [:D]

Back
Topp