Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Krysset kom opp før kontrollstreken, så da var det bare å få vekt sambo kl 03:45 i natt... hehe. Skal på UL 22. september så da får jeg se om det er en eller to inni der!!!ORIGINAL: ElinR
ORIGINAL: tullemor79
Tusen takk jenter!!!!!!! Har gått rundt helt i ørska på jobb i dag!! Kan ikke tro det, skal faktisk bli MAMMA!!!!!Krysset kom opp før kontrollstreken, så da var det bare å få vekt sambo kl 03:45 i natt... hehe. Skal på UL 22. september så da får jeg se om det er en eller to inni der!!!
Hvordan får jeg egentlig regna ut termin når det er fryseforsøk? [8|]
ORIGINAL: ElinR
Tusen takk jenter!!!!!!! Har gått rundt helt i ørska på jobb i dag!! Kan ikke tro det, skal faktisk bli MAMMA!!!!!Krysset kom opp før kontrollstreken, så da var det bare å få vekt sambo kl 03:45 i natt... hehe. Skal på UL 22. september så da får jeg se om det er en eller to inni der!!!
ORIGINAL: *MillaMedSpire*
Gurimalla, d va da ikke me MÅTE kor positiv den testen va!!!![:D][:D]
Sir bare grattis igjænn, har aldri sjett en så overbevisende strek før faktisk[8D][:D]
ORIGINAL: fano
JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIDette var helt hærlige nyheter
Kos deg masse framover i svangerskapet [:D] Satt du inn 1 eller 2 egg?