Dette ser dårlig ut !:'(

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Nå blør jeg igjen.. Itilegg til tak i mage og rygg.. :'(
Går og legger meg nå, og ligger heelt i ro.. Håper på det beste..

Selv om jeg ikke har klart og "glede" meg over og være gravid, så kjenner jeg jo at om dette går galt nå, så kommer det til og være veldig trist!

Håper på det beste ! Har lest at noen blør i starten av sv.skapet uten at det gjør noe. Krysser fingre for deg !

Huff å huff. krysser fingre som er, åsså kom deg til legen å få tatt en blodprøve, så dere ser om det stiger eller synker.

Masse klemmer til deg <3

Ja, jeg har blødd siden positiv test på søndag, og var hos legen idag. Men nå begynner det og gjøre grusomt vondt i tilegg, og det er ikke et godt tegn..

Baah...

Krysser alt jeg har for at det bare er en uskyldig blødning. Legg deg og slapp av så håper vi at dagen i morgen er blødningsfri:-D

Uff, vet hvordan det kan være.. Håper det beste i det lengste <3>

Huff, du har min medfølelse! Har selv missta, og kjenner frykten. Håper det går bra!

Huff.. Var på legevakta inatt.. Dem kunne ikke gjøre stort, gadd ikke og ta en ultralyd engang!?!
Men dem ba meg holde meg i ro, så idag er sambo hjemme fra jobb, og jeg ligger på soffan og glor.. Føler meg fullstendig hjelpesløs! :/ Blødningen har gitt seg, men om det er fordi jeg har mistet eller ikke vet jeg jo ikke da ingen gadd og ta en ultralyd...

huff, skjønner så godt hvordan du har det...dn uvitenheten er grusom! Krysser fingrene for at dette er en uskyldig blødning. Sender deg er klem

Kjenner jeg blir provosert over at de ikke gadd ta ultralyd! Kan jo være det var stor pågang,
men skulle ikke tro hverdagsnetter er de travleste...

Nope, virka ikke som det var stort og gjøre.. Kåret til en av norges værste legevakter :p

Det er nok ikke det at din legevakt er så ille - det er helt normalt at de ikke utfører ul så tidlig, selv ved truende abort. For det første er det ikke stort å se, og for det andre så er det ingenting som kan gjøres... Dersom du går til fastlegen din derimot, og ber om en henvisning til UL pga blødning, så kan det veldig godt hende du får det.
Får håpe det bare er en helt uskyldig blødning fra et "ufarlig sted" *HvorforFinnerJegIkkeEnKryssefingresmiley*

Huff, vi får krysse fingrene at du er en av de som blør tidlig i svangerskapet. Syns det høres lurt ut å dra til fastlegen for en henvisning til tidlig UL. Men når det er så tidlig så er det jo ingenting å gjøre, dessverre.. 

Takk for alle kryssinger. Dere er fantastiske, håper jeg kan bli værende her og bli kjent Meed dere <3 blødde ikke igår!!:d mebæn idag og imorgen er sambo på jobb hele dagen og jeg aleine med alt som hører til. håperdet går bra.>

Hvordan har det gått??

HAr du fått målt hcg hos legen da??
Krysser fingrene for deg :)

Back
Topp