dette med vogn IGJEN:)

solstråle08

Glad i forumet
vi har emmaljunga kombi 2006 modell. svart! kjempe fornøyd , men den er litt tung og stor..kikka på noen av de nye modellene da. Har dere noen gode tips til vogn? er kjempe fornøyd med emmaljunga, mn lurer på å prøve noe nytt eller holde meg til det merket. men litt lyst på svinghjul forand..

Har kikket litt på finn.no pga vi har alerede to vogner så vil ikke investere mangfoldige tusen kr på vogn. (tenker da ikke mer enn 6-7000kr.

Dere som venter 2 mann nå, kjøper cdere tvillingvogn? thea er jo ca 2.5 år til sommeren da minsten kommer.

Hei snuppa! Inne og sniker litt. Vi ser på en mountain buggy duo 2010-modell vi. Dette er kombinert tvilling/søskenvogn. Har en grei brosjyre som viser hvordan den er med en bag og ett sete, og to seter etc. som du kan få se. En føler jo en kjører trailer med disse vognene da, ihvertfall jeg, men en kommer jo ikke til å bruke de hele tida. Vet om ei som skal selge noen 2009 og 2010 modeller, helt nye i eske, med bag til, for en grei pris. Så bare hyl ut. Ellers har en jo Phil&teds som vi har allerede. Dette er jo smak og behag, har selv kommet frem til at den ikke er vognen for meg i grunn..

Hva ønsker dere? Dobbel, eller vogn med søskenbrett? Jeg tror kidsa kommer til å ha bruk for vogn en såpass god stund til, at vi trenger en dobbel en... Men har kjøpt søskenbrett til stokke-vogna allerede faktisk, for småturer.

Back
Topp