Dette med VELLING!

Linken

Elsker forumet
Hvor mye grøtpulver i forhold til mengde MME?

Altså snuppa her drikker ca 150/160ml MME, hvor mye grøtpulver skal man da ha oppi? [:D]
Tenkte kanskje å prøve det snart..

Tænk ju på forhånd [:D]

Vi bruker nå NAN MME og Nestle Havregrøt. Har 5 skeier med MME og 1,5 skei med grøt.
Når jeg brukte Hipp MME så brukte vi 2 skeier med grøt.

Kommer litt an på hvilken grøt du bruker og hvilken smukk du bruker på flasken. Bare å prøve seg frem [:)] Tror ingenting er feil eller rett så lenge barnet klarer å syge det i seg

ORIGINAL: Junipiken

Vi bruker nå NAN MME og Nestle Havregrøt. Har 5 skeier med MME og 1,5 skei med grøt.
Når jeg brukte Hipp MME så brukte vi 2 skeier med grøt.

Kommer litt an på hvilken grøt du bruker og hvilken smukk du bruker på flasken. Bare å prøve seg frem [:)] Tror ingenting er feil eller rett så lenge barnet klarer å syge det i seg

Thanks [;)]

ja er jo bare til å prøve seg fram..

Men skal melken være "tykk" eller bare sånn at den er litt tykkere enn vanlig? [:)]

Litt tykkere enn vanlig har vi. Blir den for tykk så kan du liksågjerne gi den med skei som grøt [:)]

Her gikk jeg rett på grøten.. Nestle sin banan og risgrøt
http://www.nestlebaby.com/no/baby_nutrition/products/product_detail.htm?stage=1&num=10&pci=9

Han eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker den.. [:D][:D] OG er så kjekt å spise fra skje... (ulempen er at han ofte hyler etter mer når vi er ferdig) [8D][8D]
Begynte med 2 ss vann og 2 ss pulver .. Nå spiser han 4 skjeer.. Så drikker han 20-40 ml vann etterpå.. Han får kose seg med flasken selv,har så lyst at han skal like vann, så håper han fortsetter slik han har gjort nå [:D][:D] Bare til tips [:D][:D]

Min får samme mengde mme som Mia, jeg har oppi 2 spiseskjeer risgrøt :)

Back
Topp