Dette med ukesskravle...

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
...hvordan synes dere det går?
Er det mange som ikke orker å skrive noen innlegg fordi dere ikke har tid til å lese gjennom alt? Eller går det greit å bare hoppe til siste siden og smette inn i skravlinga der når man ikke orker å lese gjennom alle innleggene? :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg føler det går bra. Henger ofte ikke med hele tiden uansett, men skriver en liten oppdatering av og til likevel, og begynner å svare andre om jeg har tid til det :-) uansett om det er ukes eller dagstråder, så føler jeg at det er vanskelig å svare på alt selv om jeg leser og gjerne skulle svart alle :-)

Hva føler du?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg føler det går bra. Henger ofte ikke med hele tiden uansett, men skriver en liten oppdatering av og til likevel, og begynner å svare andre om jeg har tid til det :-) uansett om det er ukes eller dagstråder, så føler jeg at det er vanskelig å svare på alt selv om jeg leser og gjerne skulle svart alle :-)

Hva føler du?

Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg tenker som deg, at man hopper inn der man har tid, og skribler litt her og der likevel ;) Men jeg syntes kanskje det er enklere å følge "tråden" i en samtale over flere dager når vi har ukestråd :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg syns det var bedre med dagstråder.:) Om man fulgte en samtale så var det mye enklere å finne fram dit, samtidig som at det var enklere å henge med. Føler at jeg har falt av den sosiale kjerra denne uka.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

For meg går det greit, for jeg har så god tid alikevel:p men tenker at det kansje er lettere å følge med for dem som ikke er her like ofte som oss, på dagstråd? Men det må nesten andre svare på:P for som sagt, jeg har tid til å lese gjennom og jeg er innom her stort hver dag, så blir ikke så mye å lese av gangen uansett:)

Men er jo bare å prøve noen uker til det, så ser man mer om hvordan vi liker det alle sammen :)

☆★hilsen meg★☆

Trooor jeg likte dagstråd bittelitt bedre :-p
Det henger nok sammen mindre tid til å henge her da..

Jeg syns det var bedre med dagstråder.:) Om man fulgte en samtale så var det mye enklere å finne fram dit, samtidig som at det var enklere å henge med. Føler at jeg har falt av den sosiale kjerra denne uka.

Trooor jeg likte dagstråd bittelitt bedre :p
Det henger nok sammen mindre tid til å henge her da..

Enig:-)

Likte dagstråden bedre, for var da lettere for meg og følge med i samtalen:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Da er det vel best å fortsette med dagstråder :)

☆★hilsen meg★☆

Signerer Ingrid :)

Sent from my iPad using BV Forum

Eg syns det va beire med dagstråder :)

Då va det enklar å følg med :) og då såg eg ikje så mørt på det å sku les igjønna alle innleggan :P

Back
Topp