Dette med uker

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Dette er nok et dumt spørsmål, men jeg forstår fortsatt ikke dette med telling av uker+dager jeg[&:]
Er det noen som kan hjelpe?

Når man er 4+1, er man da i den 4 uken? Eller i den 5 uken?
Når man er 12 uker akkurat, er man da ferdig med 12 uker og inne i den 13 uken?

Burde vel visst dette kjenner jeg, men det gjør jeg altså ikke[&o]

Det er forskjell på å være 5 uker på vei, eller i uke 5. Å si at man er 5 uker vil si at man har 5 fullgåtte uker, mens å være i uke 5 vil si at man er på den 5.uken, men kanskje bare 4+1.. Du er nå i uke 5[:)]  (kanskje vanskelig forklart...)

Når man er 4+1 er man i uke 5, og har 4 fullgåtte uker bak seg. Det heter vel aldri 12+0, men 12+1 og da er man i uke 13, å har 12 fullgåtte uker bak seg slik som jeg har forstått det... Er ikke helt enkelt det med uker å dager...

ORIGINAL: ^Elle^

Det er forskjell på å være 5 uker på vei, eller i uke 5. Å si at man er 5 uker vil si at man har 5 fullgåtte uker, mens å være i uke 5 vil si at man er på den 5.uken, men kanskje bare 4+1.. Du er nå i uke 5[:)]  (kanskje vanskelig forklart...)

Når man er 4+1 er man i uke 5, og har 4 fullgåtte uker bak seg. Det heter vel aldri 12+0, men 12+1 og da er man i uke 13, å har 12 fullgåtte uker bak seg slik som jeg har forstått det... Er ikke helt enkelt det med uker å dager...

Ca noe sånn jeg også har forstått det[:)]

Skjønner![:)]
Tusen takk for svar! Er ikke så lett å forstå dette her, men nå skjønte jeg det[:D]

ORIGINAL: *Hemmeligheten*

ORIGINAL: ^Elle^

Ca noe sånn jeg også har forstått det[:)]

det var godt.. så jeg ikke driver vranglære...[:D] Men det er altså ikke lett det der med uker å div.. kunne godt vært en måte å si det på, å ikke 2...

Oversikt over fullgåtte mndr:
1 fullgått måned: 4 uker + 3 dager
2 fullgåtte måneder: 8 uker + 6 dager
3 fullgåtte måneder: 13 uker + 2 dager
4 fullgåtte måneder: 17 uker + 5 dager
5 fullgåtte måneder: 22 uker + 2 dager
6 fullgåtte måneder: 26 uker + 5 dager
7 fullgåtte måneder: 31 uker + 2 dager
8 fullgåtte måneder: 35 uker + 5 dager
9 fullgåtte måneder: 40 uker

Den er jo også litt grei, selv om det ikke gir helt svar til deg:)

Juhu, vi har bare 8mnd igjen [;)]

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

Juhu, vi har bare 8mnd igjen [;)]

åj, tenk! Dette går unna[:D] Jeg er jo allerede i 2. måned. Supert[:D][:D]

Back
Topp