Dette med symptomer.. Igjen..

Lykkemamma

Elsker forumet
Jeg er nå 6+1 og har fremdeles ingen andre sympomer enn ingen mens, positive tester og ømme bryster til tider (kjenner det godt når jeg tar av BH'en om kvelden.

Er det "hysterisk" å tenke at det er litt skummelt?

sånn har igrunn jeg det nå også! Er driiit trøtt om dagen men.... før hadde jeg veldig voksesmerter i livmora men det er har vært stille en stund!

Jeg har litt strekninger av og til, men er ikke mye av de heller..
Jeg håper (og tror jo eeeeegentlig) at alt er bra:D men begynner å tenke litt når "alle" er kjempe dårlige og kjenner ordentlig på
kroppen at de er gravide. Jeg vil og føle meg graviiiiid<3

Får heller bare prise disse dagene når det kommer værre dager[;)]

Jeg hadde heller ingen klare symptomer (bortsett fra at TR ikke var kommet, og en million positive tester som ble sterkere og sterkere for hver dag), men plutselig måtte jeg mye på do, puppene ble vonde over natta, halsbrannen kom, og jeg sippa og brølte om hverandre. Så det trenger ikke være noe galt med deg, for det kan fortsatt komme[:)]

Har ikke noe spess tegn jeg heller. De har visst godt over....[&:]

Kjenner meg ikke sånn suuuuper gravid jeg heller.
Men det jeg kjenner er at jeg er trøtt og trenger å sove myyyyyye! Og puppene er ømme...og at det strekker seg i magen.

Buksene går jo ikke igjen lengre og nå begynner jeg å se det på meg selv faktisk! Spesielt når jeg ligger på ryggen! [8D]

Er ikke alle som føler seg kjempedårlige snuppa[;)]
Hadde selv likt som deg når jeg var like langt på vei, ingenting å være redd for[:D]
Skal heller bare være glad og lykkelig for at du slipper billig unna, he he[:D]

Kvalmen har begynt å komme her nå, men er fremdeles ikke slik at det hemmer meg i hverdagen, verre med trøttheten[:)]

Skal se alt er flott og fint inni magen din, bare prøv å nyt tiden nå

Tusen takk for herlig oppmuntring, jenter!!:)
Jeg er utrolig glad for at jeg til nå har sluppet unna alt som heter kvalme og oppkast, men.. Hehe!

Ikke lenge til tidlig ul, da får jeg se at mini har det heeeelt fint[:D]

god mandag, snupper!

Jeg kjente ikke så mye på den tiden heller, bortsett fra ømme bryster! Mens de siste 2 ukene har trøttheten og kvalmen økt på...[&o]
Så jeg hadde nok ikke bekymret meg nei! [:)] Du får heller nyte det at formen er bra [;)]

Tror det er ganske normalt å ikke ha så mye symptomer, ja.
Her varierer det litt fra dag til dag, og det har det gjort hele tida.
Og også ganske normalt med litt usikkerhet [;)]

Blir spennende med ul da, og få se hva som faktisk gjemmer seg der inne [:)]

Skjønner bekymringen din, men fy søren jeg skulle gjerne byttet med deg!!! Sykt ømme pupper og voldsomme voksesmerter kan du få av meg...helt gratis....hehe...for jeg vil ikke ha dem [;)]

Kjenner flere som har det sånn som deg....[:)]Bare nyt det!!
Jeg har vært så plaget til tider at jeg ikke makter å glede meg over graviditeten, og det ender med at hormonell som jeg er så blir jeg bare lei meg....[:(]for jeg er jo såååå glad fo at jeg er gravid...hehe[:D]

Nå har jeg vært litt smertefri i 1 1/2 dag, så krysser fingrene for at voksesmertene har avtatt....!

Klem C

ORIGINAL: Er driiit trøtt om dagen men.... før hadde jeg veldig voksesmerter i livmora men det er har vært stille en stund!

Jeg har hatt veldig smerter i livmora og er kjempetrøtt innimellom, ellers svak kvalme, men ikke kastet opp...

Utenom dette merker jeg ingenting og jeg har sett hjertet slå på UL uke 7+2 [:D][:D]
Er ellres veldig sårbar og tåler ikke så mye, men nå kjemper jeg mot et helsike helsenorge og en dum fastlege attpåtil som gjør at jeg blir helt oppgitt...

Tror vi skal NYYYYTE at vi ikke har noen plager.

Back
Topp