Dette med søvn..

Helenemor

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Lille her sover altfor lite i døgnet,er i hvert fall det jeg føler. Han er snart 8 uker,og sover kanskje 10-12 timer i døgnet,lite sammenhengende søvn. Hvordan er det med deres babyer?

Her soves det ca fra kl 22-04, 05-08, 10-13, 15-16, 18-19.30. Ca 14-15 timer kanskje. Dette er sånn ca tider, det varierer jo selvfølgelig fra dag til dag. Dager med magevondt sover han nesten ingenting sammenhengende på dagtid. Mens noen dager sover han nesten hele dagen. Er 7 uker i morgen :)

Lille her sover altfor lite i døgnet,er i hvert fall det jeg føler. Han er snart 8 uker,og sover kanskje 10-12 timer i døgnet,lite sammenhengende søvn. Hvordan er det med deres babyer?
Ganske likt som her. Men mange dager mindre også :/

Lille her sover ganske bra på natt, 4-5t første runde og så 3t kanskje, men på dagtid er det mye korte lurer 30min flere ganger. Men sover gjerne ca 2t når vi går tur :)

Her sover frøkna fra 18-6 med en mating ca i 1-2 tiden.. tipper hun har 4t søvn til sammen på dagen, så 16t per døgn ;)

Her varierer det så mye! Noen dager er hun nesten våken hele tiden, med små dupper på 5-10-20 min. Og andre sover hun nesten hele dagen, og bare spiser.
Sover stort sett på nettene. Noen ganger er hun forvirret og vil være våken på morgenen.
2-4 t intervaller med soving på natt.

Lille sover 12 t på natten og 2 timer til sammen på dagen. Mindre timer totalt enn storesøsknene☺️

Hun sover 7-9 timer sammenhengende på natta, og ellers er det lurer på 10 min-3 timer på dagen. Spørs hva vi gjør. For hun sovner alltid i bilen og vogna, eller når jeg støvsuger :)

Back
Topp