Dette med pålegg

Bruker229kas

Elsker forumet
Hører det er mange foreldre som ikke gir ungene sine kaviar og makrell i tomat fordi de ikke liker det selv!
Hva er greia med det? er jo en av de sunneste påleggene du finner da?

Hva syns dere?

Jeg liker makrell i tomat men ikke kaviar. Men kommer til å gi det til Simen, han får selv finne ut av hva han liker og ikke liker. 
Fisk er sundt - året rundt ;-)

har prøvd å gi Live makrell i tomat flere ganger, men ho kaster opp hver gang. ho liker det da. hehe..men jeg liker det ikke ! men jeg har prøvd å gi ho det forde. jeg vil ikke ha kresne unger så her kjører vi på å lar ho smake på det meste.. ! eller, vi gir jo ikke makrell i tomat da. siden ho spyr av det. 

Da blir det noe annet når de ikke liker det, men jeg er sikker på at alle vi voksene som liker kaviar og makrell i tomat fikk det som liten :)

Det er visst ok å gi pålegg som leverpostei, kaviar og makrell selv om det er salt...
selvfølgelig gir jeg barna mine ting, selv om jeg ikke liker det..

Ja, jeg har spist makrell i tomat siden jeg var liten.
Kaviar har jeg aldri likt..

Ellers er jo fiskepudding et alternativ også, den er jo veldig mild på smaken.
Men kanskje vanskelig når de er helt små siden den ikke er smørbar :)

Jeg HATER kaviar og liker ikke makrell i tomat noe særlig, MEN jenta mi har egen kaviartube og makrell :D Så minstemann får dele med søstern sin:)

Så ser ikke problemet jeg heller :)

Det går lite av det, så vi kjøper posjonspakkene, de er veldig fine.

jeg liker ikke kaviar og leverpostei, jeg brekker meg hvis jeg får leverpostei på fingern er skikkelig ill enår det gjelder dte, lukter vondt, ser vondt ut og ekkelt og ta på, men jeg trosser det og gir det til Amadeus jeg.

Storebror også elsker leverpostei med sur agurk på, men jeg bare biter tenna sammen og later som ingen ting foran barna og sier han æsj da sier jeg at neida det er så godt det har du spist før, så storebror spisert nesten alt utenom makrell i tomat, det likte han før men nå vil han ikke ha, jeg har bedt han smake på det og det har han gjort men liker ikke, men det spiser vi da =))

jeg har spist alt så lenge jeg kan huske. vet ikke om d er fordi jeg fikk smake på ting som liten. men christian skal få smake på ting selv om d er noen ting jeg eller sambo ikke liker.

vi spiser det ikke så kjøper det heller ikke inn. derfor ikke vic får det.
finnes mange andre gode og sunne pålegg,så hun lider nok ingen nød=)

fiskemiddager går ned på høykant=)

Jeg jobbet i en familie barnehage der vi var stortsett 2 på jobb og hu jeg jobbet sammen taklet verken kaviar eller makrell så de spiste kun pølse og ost, jeg pøste på¨så fort jeg jobba og hu klarte ikke ta i brødskiva en gang :S

Back
Topp