Dette med melka da..

Ble ikke noe nattamming på oss i natt heller, merker det på produksjonen idag..

Har vært lite melk her og i dag, så ga mini ei flaska mme. Slukte unna 90ml, og rapte så ein mann :P

Ble ikke noe nattamming på oss i natt heller, merker det på produksjonen idag..

Er det dårligere med melk om dagen hvis man ikke ammer på natta? For den morningen jeg våkna med lite melk i høyrepupp og spreng i venstre hadde vi jo ikke amma på natta, mens inatt hadde vi en kjapp nattamming kl 4 og idag har det vært masse melk i høyrepupp :p

Er det dårligere med melk om dagen hvis man ikke ammer på natta? For den morningen jeg våkna med lite melk i høyrepupp og spreng i venstre hadde vi jo ikke amma på natta, mens inatt hadde vi en kjapp nattamming kl 4 og idag har det vært masse melk i høyrepupp :p
Amming på natta stimulerer jo produksjonen, så kan jo hende at det har noe med det å gjøre. Men så bra du har fylt opp frk.høyre og :D

Amming på natta stimulerer jo produksjonen, så kan jo hende at det har noe med det å gjøre. Men så bra du har fylt opp frk.høyre og :D

Skal begynne å sette på alarmen og pumpe litt hvis han ikke våkner, men ikke nok til at han ikke blir mett :)
Et lite intervall med fenikkelte og konsekvent amming fra frk. Høyre gjorde jobben sin :D

Blir sånn hos meg iallefall! Og sånn som på ikea hvor lillemor ikke fant roa til å tømme skikkelig så ble det litt dårligere dagene etter. Ble mange timer med bare småspising.

Back
Topp