Ble ikke noe nattamming på oss i natt heller, merker det på produksjonen idag..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ikke noe nattamming på oss i natt heller, merker det på produksjonen idag..
Amming på natta stimulerer jo produksjonen, så kan jo hende at det har noe med det å gjøre. Men så bra du har fylt opp frk.høyre ogEr det dårligere med melk om dagen hvis man ikke ammer på natta? For den morningen jeg våkna med lite melk i høyrepupp og spreng i venstre hadde vi jo ikke amma på natta, mens inatt hadde vi en kjapp nattamming kl 4 og idag har det vært masse melk i høyrepupp![]()
Amming på natta stimulerer jo produksjonen, så kan jo hende at det har noe med det å gjøre. Men så bra du har fylt opp frk.høyre og![]()
Blir sånn hos meg iallefall! Og sånn som på ikea hvor lillemor ikke fant roa til å tømme skikkelig så ble det litt dårligere dagene etter. Ble mange timer med bare småspising.Er det dårligere med melk om dagen hvis man ikke ammer på natta? For den morningen jeg våkna med lite melk i høyrepupp og spreng i venstre hadde vi jo ikke amma på natta, mens inatt hadde vi en kjapp nattamming kl 4 og idag har det vært masse melk i høyrepupp![]()