¤Mamma06og08¤
September 2013 <3
Hvorfor bruker folk kredittkort istedet for vanlig bank-kort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *cookie*
En god grunn er jo at man da er beskyttet av kredittkjøpsloven, i tillegg følger det jo og ofte med f.eks reiseforsikring ved bruk av kredittkort. Sånn jeg ser det kan det være en god ide å bruke kredittkort på reise og også ved netthandel siden du da ikke nødvendigvis risikerer dine egne penger om noe går galt, f.eks du ikke får varen du har bestilt :)
ORIGINAL: ¤Mamma06og08¤
okay.... mente jo at kredittkort var penger man ikke hadde jeg....
har aldri hatt kredittkort jeg, men trodde det var penger man ikke hadde. Sett på lususfellen[;)]
ORIGINAL: *cookie*
En god grunn er jo at man da er beskyttet av kredittkjøpsloven, i tillegg følger det jo og ofte med f.eks reiseforsikring ved bruk av kredittkort. Sånn jeg ser det kan det være en god ide å bruke kredittkort på reise og også ved netthandel siden du da ikke nødvendigvis risikerer dine egne penger om noe går galt, f.eks du ikke får varen du har bestilt :)
ORIGINAL: merete_80
Ikke nødvendigvis. Jeg kan godt betale med kredittkort, men ha penger på konto. Betaler kredittkortregningen når den forfaller, og har dermed ikke betalt en krone mer for varen enn om jeg hadde betalt den kontant/med bankkort.