Dette med flyturer

jeg fløy til krakow med ekstrem flyskrekk nå, 7 uker gravid. det gikk veldig fint, men jeg passet VELDIG på hva jeg spiste.mannen min lurte på om vi skulle dra til syden denne sommeren, og jeg så bare dumt på han :p kanskje litt vanskelig når man er ekstremt høygravid? haha!

jeg fløy til krakow med ekstrem flyskrekk nå, 7 uker gravid. det gikk veldig fint, men jeg passet VELDIG på hva jeg spiste.mannen min lurte på om vi skulle dra til syden denne sommeren, og jeg så bare dumt på han :p kanskje litt vanskelig når man er ekstremt høygravid? haha!
Åh så flink du er!! Jeg avlyste nettopp en tur til Krakow pga ekstrem flyskrekk. Visste ikke om påkjenningen kunne være farlig. Tok du noe for angsten når du reiste? Jeg må ha beroligende for å i det heletatt klare å gå ombord i flyet. Det går vel ikke når man er gravid.

ååh så gøy. kos deg masse på tur! tips: send inn de du reiser med for å sjekke at det ikke stinker eller røykfult før du går inn steder;) Det kuleste jeg gjorde Vegas var å dra på helikoptertur til grand canyon -anbefales!!

Tusen takk! Veldig spent på den turen! Takk for tips :) Helikoptertur hadde vært kult !!!!

Back
Topp