Dette med feber....

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Skjønner meg ikke på dette jeg...

Frøkna fikk feber på lørdag ettermiddag etter å ha hosta i to-tre dager.

Hun hadde på det meste 39.2 før hun la seg, fikk da paracet. I går søndag lå hun mellom 38.0 og 38.6 på det meste. Fikk ikke paracet da.

I dag har hun ligget rundt 37.7 hele dagen, før hun plutselig hadde 39.7 før leggetid. Det var da voldsomt til hopp i temperatur?? Og det bare på et par timer! Og hvorfor så stort hopp to døgn etter at feberen kom første gang? Burde den ikke egentlig gå over nå snart??

Er like forvirret som deg. For her følger heller ikke feberen et logisk mønster. Lever sitt eget liv...Så ingen gode råd fra meg dessverre:P

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Er like forvirret som deg. For her følger heller ikke feberen et logisk mønster. Lever sitt eget liv...Så ingen gode råd fra meg dessverre:P

Godt vi kan være forvirret sammen da:-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Ikke noe mønster her hell.

Hun kan være feberfri på dagen, men får høy feber på kvelden.

Den kan stige fort. Ene gangen steg den med rundt 2 grader bare på 45 min.

Det er visst vanlig at feberen stiger på kvelden og natta. Når mini har feber er det nesten alltid sånn at den går opp endel på kvelden, og innimellom kan han være feberfri hele dagen, også plutselig blir han gloheit når kvelden kommer... har spurt flere leger om det, var visst helt normalt, hvorfor det er sånn tenkte jeg ikke på å spørre om :whacky011

Aldri noe normalt mønster her heller desverre..:confused:

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Det er visst vanlig at feberen stiger på kvelden og natta. Når mini har feber er det nesten alltid sånn at den går opp endel på kvelden, og innimellom kan han være feberfri hele dagen, også plutselig blir han gloheit når kvelden kommer... har spurt flere leger om det, var visst helt normalt, hvorfor det er sånn tenkte jeg ikke på å spørre om :whacky011
Ja det vet jeg at er vanlig. Og sånn er det jo alltid.
Men.synes det er rart at feberen blir høyere på døgn to enn den blir tidligst i sykdomsforløpet. Skulle jo tro at etter et par dager med feber så begynner kroppen å få bekjempe viruset. Ikke at man blir dårligere igjen liksom.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Samme her:P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blir aldri klok på det jeg heller :rolleyes:

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det er helt "normalt" med slik feber. Mager trøst når en står oppi det men:/
Håper snuppa blir frisk snart! God bedring:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Tror ikke det er noe logisk når det gjelder feber dessverre. Eneste som pleier å være her er at det tar lengre og lengre tid mellom hver febertopp når det er på vei over;) så snuppa kan fint ha 40 i feber siste dagen før det får ned og er forbi.
Krysser fingrene for at det er på vei forbi for snuppa du nå:)

Back
Topp