Dette med daglig opprop. Hvordan?

Katmoon

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Jeg syns de trådene er litt morsimme, og blir sukkert bare gøyere og gøyere ettersom flere av oss går i fødsel. Og jeg kunne tenke meg å bidra, men jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre og hvordan? Må man ha pc? Jeg har 'bare' telefon og iPad...

Termin 4.juli

Kan jo bare ta en råsjans, hvis ingen protesterer eller lager tråd for i morgen..?

Termin 4.juli

Og nei, jeg er ikke beruset, det er bare autocorrect'en som gjør at det virker sånn... :oops:

Termin 4.juli

Er greit å ha pc når man skal gjøre det. Kopier den lange listen med termin datoer:)
Fjern smilefjes, bortsett fra på de som har født, når folk skriver seg på er det bare å redigere og sette tegn bak etter hva de sier:) var det forståelig? :)
termin 21.07.2013

Er det noen som er her inne daglig men som bruker pc??
Jeg bruker dessverre bare mob eller pad :anyone

Jeg er jo innom daglig.
Både på pc og tlf.
Kan sikkert prøve meg i morgen ;)

♥ Termin 10 juli ♥

Jeg får bidra litt når jeg går ut i permisjon, ettersom jeg bruker pc. Bare fire arbeidsdager igjen nå :)

Jeg Har nå kopiert terminlista og legger til et vink eller to på de som fremdeles er her, og baby på de som har født.
Ser det er mange som ikke er aktive her lenger på den lista.
Jeg tenkte at etterhvert når vi har hatt opprop noen dager så får vi mere oversikt over hvem som er her og ikke.
Og at jeg da etterghvert får laget en enklere liste over de som faktisk er her ;)
Hva sier dere?

Terminlista er jo som før, den fjerner eg ikke noen på, men har faktisk ført på noen ;)

Jeg Har nå kopiert terminlista og legger til et vink eller to på de som fremdeles er her, og baby på de som har født.
Ser det er mange som ikke er aktive her lenger på den lista.
Jeg tenkte at etterhvert når vi har hatt opprop noen dager så får vi mere oversikt over hvem som er her og ikke.
Og at jeg da etterghvert får laget en enklere liste over de som faktisk er her ;)
Hva sier dere?

Terminlista er jo som før, den fjerner eg ikke noen på, men har faktisk ført på noen ;)
Er ikke noe poeng i ha folk på listen som ikke er aktive, så vi kan fjerne de om noen dager:)

termin 21.07.2013

Back
Topp