dette me fly å graviditet. (samme som termin i juli)

aimste

Forumet er livet
ska te oslo i neste uke, flytur som tar 1,5 time ca... nu står det dette på norwegian sine sie:

Dersom du venter barn, kan du normalt fly med Norwegian inntil 4 uker før forventet nedkomst. På reiser under 4 timer kan gravide fly med Norwegian inntil 2 uker før forventet nedkomst. Det må fremvises legeattest som bekrefter fremdriften i svangerskapet, samt at legen erklærer den gravide som frisk nok til å kunne foreta flyreisen. Innenfor 2 uker før forventet nedkomst aksepteres ikke gravide passasjerer. Dersom du er i tvil, vennligst ta kontakt med vårt kundesenter på tlf. 815 21 815.

Syns det va litt uklart om æ trengte attest eller ikke... kan hend det e æ som e tungfårstått [8|]
ringte i alle fall å venta i en halvtime før å få snakk me noen som bare la på etter æ hadde fått stilt spørsmålet [:@][:'(][:@]
gidda IKKE å ring på nytt!
nån som veit nå om dette?

e 34 uke på fredag... å 35 uka når æ ska hjem igjen...

ORIGINAL: sakri

Tror ikke du trenger attest, nei, i og med at det er mer enn 4 uker før forventet nedkomst.

va det æ å tenkte, men så står det jo: kan du normalt fly med Norwegian inntil 4 uker før forventet nedkomst...

får bare sats på at det går bra, å heller krangel me det hvis det ikke går bra... [8D]

når jeg var gravid og skulle fly så var det rett før de nekta meg å bli med... jeg var bare 5 mnd på vei men var ganske gedigen da... men jeg hadde heldigvis en attest fra legen hvor det sto hvor langt jeg var på vei og at han hadde undersøkt meg og at det ikke var noe tegn på at ungene skulle komme i nærmeste framtid... men det var med et annet flyselskap[8D] så siden det står det på hjemmesidene til norwegian så går det nok bra...

ORIGINAL: Emmeline

Jeg jobber i Norwegian, og du må ikke ha med legeattest. Men hadde jeg vært deg hadde jeg bare tatt med helsekortet sånn uansett, det skal man jo ha med seg også når man nærmer seg fødsel. For de kan spørre om hvor langt du er på vei.

ok, takk [:D] tar med helsekortet bare da! [:)]

ORIGINAL: aimste

ok, tusen takk for svar [:D] føl mæ litt klokere nu [;)]

Så bra[:)] Et lite tips, pass på å bevege deg litt på turen, ta en tur på do eller no, og drikk masse vann. God tur. Og husk at det bare er å ta kontakt med oss ombord om det skulle være noe[;)]

det e notert [;)] takk [:)]

ORIGINAL: aimste

Jeg jobber i Norwegian, og du må ikke ha med legeattest. Men hadde jeg vært deg hadde jeg bare tatt med helsekortet sånn uansett, det skal man jo ha med seg også når man nærmer seg fødsel. For de kan spørre om hvor langt du er på vei.

ok, takk [:D] tar med helsekortet bare da! [:)]

Det var sånn jeg gjorde det i uke 34 ned og 35 opp med sterling.
De sier nemlig de sste 5 ukene.
Ingen som stillte noen spørsmål, men synes det var greit å ha med ''bevis'' på at det var 5 uker igjen...

jeg sendte mail til norwegian da jeg var gravid. Jeg hadde med meg et skriv fra jordmor, men viste det aldri.. Da var jeg i uke 31, kommer jo ann på hvor stor magen er.. de skal jo alltid være på den sikre siden[:)]

er bare å ta en tlf til jordmor, så fikser hun det

Back
Topp