Dette me ømme bryster

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Hei jenter!

Er 4+3 i dag. I går forsvannt ømheten i brystene og jeg er urolig :( tok en clear blue i går som visste 2-3 uker da :)

Grunnen til at jeg er litt ekstra urolig er fordi for 3 mnd siden mistet jeg 4+2 og da forsvant også ømheten samme dag. MEN jeg tror det var en kjemisk for testene var veldig svakt positiv.
Denne gangene har de jo blitt sterke og sterkere.
Eneste de veldig ømme puppene som ikke er det lenger.
Har lest på forum at det er vanlig at brystene blir mindre ømme senere i svangerskapet. Men er det vanlig at det kan forsvinne så tidlig? De har forholdt seg ømme siden 1 uke før forventet mens. Er så engstelig. Skal ta en ny clearblue om en uke for å sjekke at det da står 3+ på den så lenge det går bra til da.
Har dere noen kloke og eller betryggende svar ang dette?!
 
Vanskelig å si noe på dette da det varierer jo sånn fra person til person. Jeg pleier å få ganske ømme bryster men ikke før uke 5-6 så har ikke noe erfaring med det. Men ville ikke tatt sorgens på forskudd, det kan jo variere fra dag til dag :)
 
Vanskelig å si noe på dette da det varierer jo sånn fra person til person. Jeg pleier å få ganske ømme bryster men ikke før uke 5-6 så har ikke noe erfaring med det. Men ville ikke tatt sorgens på forskudd, det kan jo variere fra dag til dag :)

Ja d kan vel variere, krysser fingrene :) andre som har noen erfaringer?
 
Ej e 6+3 og hadde veldig ømme bryst som dej, frå ei veke før forventa mens. He hatt opphold i ca ei veke, men i dag e dei veldig ømme igjen. Husk at de ikkje e einaste teikn. Forrige svangerskap hadde ej ikkje ømme bryst :)
 
Det varierer veldig fra dag til dag på meg.. Og en dag er jeg skikkelig kvalm, andre dager merker jeg ingenting...
Så lenge du ikke har smerter i magen, og merker noe unormalt er nok alt som det skal.
 
Jeg har egentlig merket lite til de ømme brystene denne gangen..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp