Dette må være alle mødres skrekk :O

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Større sannsynlighet for at sånt skjer i USA enn i Norge. Dessverre for dem, heldigvis for oss. :)

Huff.. Men det har vært forsøk på norske sykehus og. Det var jo for å avverge slike situasjoner at Ahus i 2008/2009 ville innføre arband med alarm på mor og barn så om babyens armband forlot avdelingen uten mor ville alle dører ut låse seg og man måtte vente på vekter.
Om de gjennomførte planene vet jeg ikke.

Føler ikke det var så stor fare for noe sånt da jeg fikk min første siden jeg hadde barnet inne hos meg hele tiden. Utenom når det var noen undersøkelser da. Hørte til og med om de kunne ha barnet litt, siden jeg hadde en lang og hard fødsel, men siden det var travelt ville barnet da ha vært alene på vaktrommet, så det var uaktuelt. Virker så rart i usa der alle babyene ligger på et eget rom og ikke med mor. Hadde vært livredd for både kidnapping og forveksling jeg da. Selv om det skjer sjeldent.

Eg hadde babyen med meg hele tiden og :) og eg var med ho på de undersøkelsene som var :)

babyjente 27 Juli ♡

Første dagen kom jeg meg ikke ut av senga, så da var jeg ikke med. Men var med når barnelegen så på han da :) Gleder meg til neste gang altså, håper virkelig dette går veien for oss alle nå :)

Back
Topp