Dette må jo være feil!? :(

Blomsten84

Andre møte med forumet
Den øverste testen tok jeg i dag, ca kl 19.30. Bare for gøy, tok jeg en ny nå, med en ny pakke (den nederste). Men altså…fast smilefjes på den øverste og negativ på den nederste! CD 13 i dag. Ble veldig lite gøy å få det siste resultatet :( Noen som har vært borti det samme? Den siste teststaven ser jo mest positiv ut! Skjønner ingenting..blæh..
 

Vedlegg

  • IMG_6067.jpeg
    IMG_6067.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 40
Den øverste testen tok jeg i dag, ca kl 19.30. Bare for gøy, tok jeg en ny nå, med en ny pakke (den nederste). Men altså…fast smilefjes på den øverste og negativ på den nederste! CD 13 i dag. Ble veldig lite gøy å få det siste resultatet :( Noen som har vært borti det samme? Den siste teststaven ser jo mest positiv ut! Skjønner ingenting..blæh..
Fikk fast smiley på min i dag. Men alle strimmel testene er neg.
Har ikke fått testet med CB igjen siden smilyen er fast i 48t. Har ikke en ekstra.
Men googlet meg frem til at PCOS kan tulle med EL tester. Jeg har lett pcos..
Ingen El-slim eller noe heller, så tror den var feil :dead::arghh:
Min gikk også rett fra sirkel i går kveld til fast smiley i dag morges.
 
Fikk fast smiley på min i dag. Men alle strimmel testene er neg.
Har ikke fått testet med CB igjen siden smilyen er fast i 48t. Har ikke en ekstra.
Men googlet meg frem til at PCOS kan tulle med EL tester. Jeg har lett pcos..
Ingen El-slim eller noe heller, så tror den var feil :dead::arghh:
Tok du ut test pinnen og så på den? Her har test pinnen i clearblue gradvis fått to mørke streker. Legger ved bilde av strimmel fra kl 19.30.
 

Vedlegg

  • IMG_6066.jpeg
    IMG_6066.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 19
Tok du ut test pinnen og så på den? Her har test pinnen i clearblue gradvis fått to mørke streker. Legger ved bilde av strimmel fra kl 19.30.
Tror ikke jeg så på den… ble så opphengt i smilyen :shifty: Men strimlene rett etterpå viste 0,45 og 0,6 i Premom..
 
Den øverste er fra i går, den nederste er fra i dag.
Hadde ca samme som du har på nederste tidligere i dag.
Hmmm vi må vel bare vente å se begge to når EL kommer :shifty:
 
Mener å huske at de testene viser økning av LH, og vil derfor alltid vise sirkel den første gangen. Så om du har testet over flere dager på den første som viste fast smilefjes hadde jeg stolt på den :happy:
 
Back
Topp