Dette må jo være feil (NAV)

Løvesnuppa

Gift med forumet
Juli13-jentene
Langt om lenge fikk jeg endelig svar på søknaden min om foreldrepenger, og jeg hadde jo regnet ut at jeg skal begynne på jobb igjen i midten av mars (inkludert 5 ukers ferie), men i vedtaket står det at jeg har permisjon t.o.m. 25.12.2013. Det blir jo for lite! Jeg skal ha mødrekvoten pluss fellesukene. Sukk, må vel ta meg en telefon til godeste NAV i morgen, trodde jeg snart var ferdig med dette styret...

Jøss.. Lurer på hvordan de har regnet seg frem til det? :(
Nedtur å havne oppi sånt stress med de.. Lykke til - håper de ordner det kjapt!

Langt om lenge fikk jeg endelig svar på søknaden min om foreldrepenger, og jeg hadde jo regnet ut at jeg skal begynne på jobb igjen i midten av mars (inkludert 5 ukers ferie), men i vedtaket står det at jeg har permisjon t.o.m. 25.12.2013. Det blir jo for lite! Jeg skal ha mødrekvoten pluss fellesukene. Sukk, må vel ta meg en telefon til godeste NAV i morgen, trodde jeg snart var ferdig med dette styret...
Du har valgt 100%?, ser det ut som.ac de 57-47 ukene så må du trekke fra pappapermisjon på 14uker. Jeg fødte i juni (02-06) og valgte 80% . Begynner i jobb 19 mars . Jg trodde jg begynte i juli på jobb men det var fordi jg trodde den dumme pappapermen kom utenom

Jeg har valgt 100%, og har regnet med 14 uker pappaperm i mitt regnestykke. Blir litt oppgitt, men det må vel la seg ordne.

Jeg fødte 4. juli...

Back
Topp