Dette lurer jeg på - vedr lek og barn

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Hvor store var de da de begynte å snakke med seg selv i lek? Altså feks leke med barbie.. little people osv.. to og to dukker og kommunisere med "hverandre" ?

Sitter og hører på snuppa nå... hehe.. er så morsomt.. er liksom bare de siste dagene hun har begynt å "snakke med seg selv" i dukkelek[;)]

Hører nå den ene dukken kjefter på den andre: Nå holder det![8D]

mine er 2- den ene gjør det- den andre ikke i det hele tatt [:D] man forstår vel og merke ingenting av det han sier da- men han snakker når han leker med little people...

Mi begynte med det for en måneds tid siden. Dukkene nusser og prater med hverandre, og kyrne går sammen over bordet. [8D]

Jenta mi er født i nov 07 og har holdt på ca 4-5 mnd nå vel. Begynte veldig når hun ble storesøster.

Her settes bamsene i timeout, og får beskjed om å ikke slå[:D]

Gutten min gjør det når han leker med biler, da går det i "broooom,pang, oi, neeeei"
sikkert hørt på 3 åringene i barnehagen, ganske moro![:D]

snuppa snakker masse med lekene, spesiellt dukken sin:) har gjort det i noen mnd:) hun er 21 mndr

Min er 18 mnd og babler veldig, særlig når han kjører traktoren sin eller leker på kjøkkenet og kokkelerer... Men ingen klare ord enda, så var vel kanskje ikke det du var ute etter?

Han har gjort det i noen måneder nå [:)]
Artig å høre på.. i badekaret f.eks hører jeg Elias og Rocke Gabrielsen redder hverandre fra forlis stadig vekk [:D]

Og biler som tipper, så andre biler må komme for å hjelpe [8D]

Min begynte å gjere det når han var ca. 2 år [:)] Mykje skøyigt ein høyre der ja! [:D]

Back
Topp