Dette liker jeg lite

Mamma*til*4

Flørter med forumet
Jeg har nå hatt helg men merker jeg er ikke klar for uken som kommer. Jeg er utslitt og føler ikke helgene gjøre noe godt. har hatt det litt sånn i det siste, jobben krever så mye at jeg kjenner tålmodighet og styrke til barna hjemme er ikke som de pleier eller burde. Dette gjør utrolig vondt i mammahjerte. Ikveld var jeg hjemme alene med de to minste og etter x antall timer knakk jeg fullstendig, jeg var da så sliten at jeg begynte å grine. Noe som skremte vettet av sønnen min. Nå sitter jeg med dårlig samvittighet og føler meg som en dårlig mor. Noen tips til hvordan jeg kan øke energien min???? Trenger noen råd.

huff, fryktelig kjip følelse. du kan ikke høre om du kan få redusert litt på arbeidsmengde da? vet det ikke er så enkelt. For meg føles det nesten som et nederlag. Men jeg har nå fått tilretteleggingsskjema fra j.m pga. bekkenet, så er spent på hva de kan gjøre på jobb. regner med d blir svangerskapspenger...delvis i allefall.

Sender deg en klem<3 Kanskje det er på tide å sykemelde deg delvis? Er ikke noe godt å være så trøtt. Jeg ble også kjempe frustrert av snuppa her om dagen og begynte å gråte. Stakkars hun ble jo også skremt og lei seg for hun ville ikke at jeg skulle være lei meg. Er ikke lett å være trøtt og hormonell:(

Synes at det er lurt å sykemelde deg delvis. Er selv sykmeldt 50% på grunn av bekkenet. Sender deg en stor klem.

En legetime og reduser arbeidstiden var min løsning. Skrev det samme til noen her tidligere.
Jeg er 20% sykmeldt, hjemme hver onsdag. Den dagen er min dag i uka, og jeg slapper av og gjør noen av de tingene jeg hadde gjort på ettermiddagene ellers. Dermed får jeg mer ro på kveldene, og slapper av med mann&gutt:-)

Som de andre sier: gå til legen og få en delvis sykmelding så du ikke sliter deg helt ut, du må jo ha litt overskudd til de der hjemme også, klem :)

Legen har nok full forståelse for dette hvis du forklarer situasjonen får du nok helt sikkert en sykmelding :)

Sender deg en klem :) Du må gå å få deg en sykemelding og sette av tid til deg selv. Det er ingen som vinner noe på at du er utslitt :)

Jeg har nå hatt helg men merker jeg er ikke klar for uken som kommer. Jeg er utslitt og føler ikke helgene gjøre noe godt. har hatt det litt sånn i det siste, jobben krever så mye at jeg kjenner tålmodighet og styrke til barna hjemme er ikke som de pleier eller burde. Dette gjør utrolig vondt i mammahjerte. Ikveld var jeg hjemme alene med de to minste og etter x antall timer knakk jeg fullstendig, jeg var da så sliten at jeg begynte å grine. Noe som skremte vettet av sønnen min. Nå sitter jeg med dårlig samvittighet og føler meg som en dårlig mor. Noen tips til hvordan jeg kan øke energien min???? Trenger noen råd.

huff kjenner meg så igjen... Sitter hjemme i dag med dårligamvittighwt for t jeg ikke klarer jobben min + husstell hjemme. Er jo en person som liker å gjøre alt selv for da har jeg kontroll. Men det er jaggu ikkeenkelt å få tiden til å strekke til nå.. Får å som noen andre sa følelsen av nedelag, at jeg ikke klarer jobben min.. å det liker jeg lite.... Vet jeg har en flink arbeidsgiver som tilrettelegger, men hva skal hun gjøre? fjerne noen barn???

:(
ykke til i allefall og si gjerne i fra når du har funnet svar på din situasjon :D

Fikk beskjed på jobb idag at jeg virket sliten, om kanskje jeg burde tenke på å redusere litt. Skal på kontroll uken etter påske så skal snakke med legen min da. Har heldigvis fri i hele påskeuka. Får hentet eg litt inn. Tusen takk for alstøttet fra dere. Det varmer

Uff, stakars deg, det hørtes ikke kjekt ut! Snakk med legen din, så får du en sykemelding., ikke ålreit å ha det sånn!:(

Jeg hadde det likedan og nå har jeg svangerskapspenger to dager i uka, jobber mandag onsdag og fredag :) får masse energi til barna mine :)

Ja etter påske har jeg bestemt meg for å snakke med legen min. Har de siste dagene kjent bekkenet verker mer og mer , noe jeg slet veldig me sist. Hadde håpet og ønsket at jeg skulle klare å jobbe frem til ferien min som starter 7.juni, men ser ut som jeg må redusere litt før den tid.

Back
Topp