Dette lager jeg nå

twinanne

Forumet er livet
Sjeder meg litt, skal jo egentlig hekle på dette vognteppet da, men ville la dere få ta en titt. Dersom noen liketr å hekle og liker dete her så kan jeg scanne inn oppskriften og sende det på mail til dere. Men det er kanskej ikke aktuelt for så mange av dere, dere liker sikkert andre ting bedre.

Krysser fingrene for dere alle at dere kan begynne med slike ting eller shoppe dere også snart, vil ha babyboom i høst........

Det var kjempe fint. [:)]

ORIGINAL: * Bobbo *

Det synes jeg også, derfor havnet den oppskriften sammen med hekleoppskriftene mine allerede den gang jeg var yngre enn 20 år, tenkte jeg skulle hekle den til noen andre men ble aldri noe av gett.....hadde ikke planer om barn den gangen....[8D]Men må nok innrømme at det går litt tregt med meg fortiden, men for ta meg samen i morgen og sove mindre etter jobb ......[&:]

ORIGINAL: Apple

Blir det 6 hjerter i timen? [;)]

Er lite efektiv for tiden, men regner med 5-10 min på et hjerte, tok ikke tiden på det siste hjerte mitt. Men det er 80 hjerter da, og kanskje litt pynt på vognen for se.....

ORIGINAL: * Bobbo *

ORIGINAL: Cici03

Jeg vil også lære å hekle.Teppet var utrolig fint [:)] Lærte en gang å hekle grytekluter, men har helt glemt hvordan. Er ikkemange som kan sånt lenger, dessverre. Har blitt både lettere OG billigere å bare kjøpe i butikken[:(].
Jeg begynte å strikke en genser til datteren min når hun ble født i str 1,5 år. Rosa med nydelige grå bamser, men innen jegva nesten ferdig med den var den for liten [:(] Så da ble den bare lagt vekk. Burde vel tatt den fra m igjen og gjort den ferdig [;)]

Dersom du hadde bodd i næheten av meg så kunne jeg lært deg å hekle jeg, det er en fin ting og kunne. Liker godt endel av dukoppskriftene jeg har, men de enkle er jo også artige da. Ellers så kan man jo hekle babyklær også. Jeg lærte å hekle da jeg var 7 år av en av mine eldre søstre, det er oss to som er flinkest i familien til det. Tror det er vanskelig å lære deg over nett, men det fins bøker på biblioteket for nybegynnere da, baer et tips. Men begynn med små ting det er artigere. Heklet lappeteppe kan jo være greit også, selv om dte tar tid, men da heklerdu en og en rute først. Små ting som heklet lue og babysokker, tøffler kan også være greit. Husk ike start med store ing da kan du gå lei.....[;)]

Å det var nydelig twinanne

(men jeg trenger nok ikke oppskriften riktig ennå[;)])

Back
Topp