Dette kunne vært meg!!

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
De som har vært her en stund vet jo at jeg hadde store problemer med å slutte å teste. Hva er vel bedre enn en graviditetstest som er knall positiv?? Der teststreken kommer opp før væska har trekt seg opp til kontrollstreken
1398242890922.jpg
1398242905857.jpg
(Har ikke testa på over 1 uke nå så dette er "gamle" bilder).

Men da jeg så dette bildet måtte jeg le og så for meg meg selv :p
1398242985536.jpg

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Hehehe skjønner godt at folk går amokk altså. men det der, det var vel litt drøyt ja :P
Har faktisk klart å holde meg til to tester bare :D selv om fristelsen er stor til å ta mange flere, føler jeg ikke det er nødvendig. hihi..

Hahaha!

Hahah! Tok to på rappen på mandag i og med at de så ut som det dine gjør i toppen. Kunne ikke tro mine egne øyne så det ble to, og i går ble det en. Trenger jo ikke fler, men føler for å bekrefte det hele tiden :D

ler litt nå ja... sitter selv med en rykende fersk test i hendene. så du får trøste deg med at du ikke er alene fruundercover ;-)

Hahaha... så utrolig bra!! :D :D

Hahahaha, den var fin! :D

Haha! Min mann sa at han trodde at g-tester skulle brukes den dagen du våknet opp og tenkte: wtf? Skulle ikke jeg hatt mensen for en uke siden nå? Hahahahahaha! Sa jeg da :P

Haha! Min mann sa at han trodde at g-tester skulle brukes den dagen du våknet opp og tenkte: wtf? Skulle ikke jeg hatt mensen for en uke siden nå? Hahahahahaha! Sa jeg da :P
Ja det er slik det er på film det :p

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Sist tok jeg faktisk bare en hjemmetest :o

Jeg har faktisk bare tatt to tester, en på dagen 4 uker etter forrige mensen, og en dagen etter for å bekrefte. Synes de med ukesindikator er så dyre, og virker stressende med tanke på om de er feil, man blir jo så bekymra :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Haha! Jeg er akkurat lik! Har tatt 7 tester selv :p panikk for at det ikke stemmer :p de to siste jeg har tatt var akkurat like dine! Veeeldig tydelig strek før jeg hadde tatt strimmelen opp fra urinen og den hadde trekt til seg skikkelig. Haha:)

Haha! Det kunne nok ha vært meg også :)

Måtte forresten teste det du gjorde meg graviditetstestene, hihi)ImageUploadedByBV Forum1398523250.488472.jpg ImageUploadedByBV Forum1398523263.904463.jpg :D

Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3

Back
Topp