Dette kommertil å bli et langt svangerskap..

Hope90

Pergo baby??
VIP
for mannnen min:D

Vi har visst om denne graviditeten i knappe 3 uker:) og for mannen min gikk det først opp for ham at han skulle bli pappa igjen da 1. oktober kom og jeg ikke hadde fått mensen:P

Jeg har frem til nå allerede blitt veldig bortskjemt.
Han har kjøpt diverse nam nam han vet jeg liker uten at jeg har måttet be ham om det (han gjør det veldig sjeldent ellers). Han øser meg ned med komplimenter og søte meldinger<3
Han drøyer med å reise på trening slik at han kan plukke opp jentungen i bhg på vei hjem slev om det faktis kbare er 2 min for meg å gå å hente henne :)

I går kjørte han en lang vei til en eller annen mbutikk på andre sia av byen som ahdde tilbud på varm grilla kylling som han kjøpte til meg slik at jeg skulle slippe å stresse med middag i tillegg ga han meg skinnetfor ham vet jeg elsker det<3

Så søt han er :)
Og så godt det må være når han viser at han bryr seg om deg og den lille :D
Håper det fortsetter sånn resten av svangerskapet også, vi fortjener faktisk den lille ekstra pleien de gir oss ;)

Tenk hadde dei vert sånn heile tiden :) hehe... nei eg skal ikkje klage :) fantastisk mann som er stort sett super! :)

Men for ein fantastisk mann du har som gjer dette for deg:) :D og det skulle vel berre mangla om me ikkje blir bortskjemt av og til?:):p:p

Høres ut som du har vært veldig heldig med å finne han omtenksomme karen der! :)

Så søtt:) tror ikke det helt har gått opp for mannen min at jeg er gravid igjen for han behandler meg ikke annerledes enn før;)

Så snill han er!!! Minsin har ikke forandret seg en fnugg hehehehe men jeg kan vel ikke klage, han lager middag hver dag :)

Ååh, så god han er:-) Er koselig når de ikke vet hva godt de kan gjøre:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Høres ut som du har en fantastisk mann! :) :)

Og det har jeg også forsåvidt. Han gjør alltid alt han kan for at jeg skal ha det godt. <3

Sååå skjønn en mann :) kos deg og nyt det, for du fortjener det :) gleder meg til p komme hjem fra ferie å se om min kjøre er sånn, vi har nemlig ikke vært i samme land etter begge to visste det ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi er ikke 100% sikker på at dette svangerskapet går bra, men her er mannen allerede å koser å musser på magen. Spør hele tiden om det går bra med meg. Nekter meg å ta tunge løft (så han bærer alle varene i butikken). Å i dag da jeg var lenge ute med ei venninne så tikket plutselig en melding fra han med spørsmålet "hvor er du kjøre?" Å det har aldri skjedd før :P for ikke å snakke om oppvasken jeg hater, går jeg for å ta den nå så jager han meg bort slik at han kan ta den istede :P søte mannen min <3

min kjære er første gang han blir pappa, er jo pappa til jenta mi, men ikke biologisk da.
skriver maaange fine mld og ringer, og jeg skriver jo hvordan jeg har det og hva jeg gjør,tror han har skrevet 20 ganger, dra på legevakta, hehe, men det er jo helt normalt å spy, være litt svimmel osv.
er veldig snill fra før, massasje, lager mat, duller og styrer så bare koser oss når vi har han hjemme=)
nå er han værfast på dumme svalbarn :(

Back
Topp