Dette kom som et sjokk!!!

Stjerna

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Sensommerbarna 2016
Dette er ikke click bait
Jeg er ny her inne og fikk i dag bekreftet min mistanke jeg har hatt de siste ukene... jeg er 16+6 med baby nr 3!!!!
Jeg har ikke hatt noen mistanker før nå minste mor er 14 mnd og storebror blir 4
Så vipps så var man nesten halvveis da håper på å bli litt bedre kjent med fler her inne og kanskje fler bor i Ski område?

Oi, gratulerer så mye! :D Deilig å være langt forbi det første nervepirrende trimesteret. ;)

Gratulerer så mykje[emoji3]
Fann ut ved et sjokk at jeg venter nr 3 også, bare at jeg var bare 5 uker på veg når jeg fant de ut [emoji23]

Det er veldig greit og være 16 uker (17 i morgen). Og formen er utrolig mye bedre enn med de 2 første! Spent på hvordan det blir på jobb fremover! Har en fysisk tung jobb!

Dette er ikke click bait
Jeg er ny her inne og fikk i dag bekreftet min mistanke jeg har hatt de siste ukene... jeg er 16+6 med baby nr 3!!!!
Jeg har ikke hatt noen mistanker før nå minste mor er 14 mnd og storebror blir 4
Så vipps så var man nesten halvveis da håper på å bli litt bedre kjent med fler her inne og kanskje fler bor i Ski område?
Gratulerer! Bor i Oppegård, så ikke langt unna :happy: venter nummer to her.

Oi, går det faktisk an altså? [emoji23] Jeg har merket alle mine i uke 4-5 (venter nr 3+4 nå) [emoji28][emoji111]️

Gratulerer så masse, og velkommen!

Gratulerer. Skulle ønske min overraskelse hadde blitt oppdaget nå 17+3. Men denne gangen har jeg vært kvalm, og tom for energi siden uke 3. Oppdaget at jeg var gravid da det ikke ga seg etter 14 dager. For mangel på mens hadde jeg ikke reagert på siden minstemann er 9 mnd.

Oi, går det faktisk an altså? [emoji23] Jeg har merket alle mine i uke 4-5 (venter nr 3+4 nå) [emoji28][emoji111]️

Gratulerer så masse, og velkommen!
Dette går virkelig an! Alle rundt meg lurer på hvor magen er for jeg var sykt stor med begge 2! Jeg har ikke vondt i bekkenet og håper at det holder seg sånn en stund. Jeg har hatt bekkenløsning og løsning med begge:(

Back
Topp