Dette kjøpte jeg på byfesten igår i lillestrøm !

dollygirl

Glad i forumet
greide ikke og gå forbi det hehe

Hva syns dere om dagens kjøp??

Nyyydelig <3

nydlige jenteklær <3

Jeg er litt inne i en blåtåke for tiden, siden jeg fant ut at det ble gutt! :P håper jeg får jente en gang så jeg får handlet litt rosa også. Det er jo så mange fine kjoler i butikkene!

ja det skjønner jeg! ja er såå mye fint! men var kjempe mye fint til gutt nå på Name it !! =) verdt en titt ;)

Var der på fredag, men fant ingenting "verdt å kjøpe" til lillegutt... Er stygt redd for at jeg er for kresen, at jeg vet i hue akkurat hva jeg vil ha, og ingenting annet går... :P 

Men har funnet en del på babyshop da :P 

Men de har veldig mye søtt til jente på name it da :D 

oki jeg presonlig syns dem hadde kjempe masse fint til gutt jeg da når jeg var der , hehe

Så mye fint du hadde kjøpt! Nå skal jeg også begynne å titte snart.. det er jo så koselig :)

jaa det er skikkelig koos <3 =)

Vi vet ikke om det er jente eller gutt, så jeg synes det er vanskelig å kjøpe no fint! Er kjedelig med bare hvitt... :) Noen som har forslag til fine farger som passer begge? :) Har masse jenteklær etter storesøster hvis det kommer en lillesøster, men er koselig med noe nytt også :)

kjøp basicplagg i brunt, besj og hvit! Jeg syns det er suuuuperfint å matche disse fargene med blått å rosa! Spesielt brunt å lyseblått!

vet ikke kjønn her enda heller.. så har ikke shoppe noe klær enda (nesten).
Mye fint du hadde funnet da..
Jeg vet at kjoler og smådill til jentebabyer blir bare liggende.. Det meste som vi har etter jenta vår er ubrukt.. :/   kjedelig.. Hadde vel kjøpt/fått i gave 3-4 kjoler pr størrelse..
Men det som er praktisk blir brukt..

Kjempe søte plagg ;) Har sjøl kjøpt ei sparkebukse i lyseblått som eg ikkje klarte gå ifrå. Ellers har eg nett bestilt masse ullklær, bodyer, heildress og reima luer fra en butikk som har lagt ned og hadde lagerutsalg, kjempe gode tilbud som eg ikkje klarte oversjå ;)

Back
Topp