Dette kan vi være stolt av!

Dutterina

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Tenkte vi kunne få til en litt positiv tråd, hvor vi nevner hva vi har fått gjort eller opplevd som gjør oss stolt og gla av!

For eksempel har jeg fått meg opp av sofaen og ryddet i klærne mine, og brettet klær som har hengt litt for lenge på tørkestativet [emoji5]

Til å være så sliten, så er jeg veldig stolt over dette [emoji5][emoji173]️

Jeg har dusjet! Og nå skal jeg henge opp klær[emoji1320][emoji1320] Det er jeg stolt av:)

Har tatt med 2åringen i badeland og er alene med han hele helgen,så stolt av at jeg endelig klarer å gjøre noe han syns er gøy en hel dag,på tross av formen:)

Er glad for og stolt over at jeg jobber fullt, samtidig som jeg tar meg av to barn ☺️ Husarbeidet er det så som så med om dagen, da all energi brukes på de to førstnevnte :angel7

Full jobb, to barn, gravidtrøtthet/kvalme og henger fortsatt sammen. Ingen eller liten tid til andre ting, men erfaringsmessig går trøttheten over utover i 2. trimester, så er positiv.

Stolt over å ha kommet meg gjennom en arbeidshelg på 24 timer :D Jaggu godt det er fridag i morgen!! :happy093

Jeg har overlevd jobbhelgen min (helsevesen), tross overbelasbing og for tunge løft, og dermed baby bekymring:) tror det går bra med lille likevel. I gamle dager måtte gravide gjøre masse tunge løft. Nå gleder jeg meg til fri i morgen , da jeg og lille skal få hvile

Jobbet 12 timers skift helg [emoji123]

Fornøyd med at jeg klarte å holde ut i et bryllup til gode venner igår [emoji1303] .. Og ikke minst stolt av å ha fanget brudebuketten i tillegg [emoji23]

Jeg fikk kommet meg avgårde til legen på første svangerskapskontroll for egen maskin, med spyposen klar i setet ved siden av! :D

Jeg fikk kommet meg avgårde til legen på første svangerskapskontroll for egen maskin, med spyposen klar i setet ved siden av! :D

Fantastisk! [emoji1] jeg og var til første svangerskapskontroll i dag!
Men jeg fikk ikke høre hjertet, tror legen glemte det, og for å være helt ærlig glemte jeg også ut det [emoji13]

Fantastisk! [emoji1] jeg og var til første svangerskapskontroll i dag!
Men jeg fikk ikke høre hjertet, tror legen glemte det, og for å være helt ærlig glemte jeg også ut det [emoji13]

Så bra du også fikk kommet deg avgårde! :) Min lege sa bare at hun lyttet på hjerte m.m. på kontrollen i uke 18, så da var det ikke noe å spørre om følte jeg. :P

Hvordan gikk det med deg på TUL i går? Fikk du ca. innsikt i kjønn?

Så bra du også fikk kommet deg avgårde! :) Min lege sa bare at hun lyttet på hjerte m.m. på kontrollen i uke 18, så da var det ikke noe å spørre om følte jeg. :P

Hvordan gikk det med deg på TUL i går? Fikk du ca. innsikt i kjønn?

Jeg fikk ikke vite kjønn, men magefølelsen min var på jente, og nå er det på gutt[emoji13] gikk kjempefint ellers, morkaken er bak og nakkefolden og alle slike ting er helt fine sa gym![emoji5][emoji5][emoji173]️ det gjør meg veldig glad!

Tror det er en gutt egentlig mest fordi det enda stikker ut noe som kan ligne på en liten guttetass [emoji13]

Men vi får nå se [emoji5]

Jeg fikk ikke vite kjønn, men magefølelsen min var på jente, og nå er det på gutt[emoji13] gikk kjempefint ellers, morkaken er bak og nakkefolden og alle slike ting er helt fine sa gym![emoji5][emoji5][emoji173]️ det gjør meg veldig glad!

Tror det er en gutt egentlig mest fordi det enda stikker ut noe som kan ligne på en liten guttetass [emoji13]

Men vi får nå se [emoji5]

Så godt alt var bra! Blir spennende å se på OUL hva som venter i magen da. :D

Back
Topp