Dette kan jo rett og slett ikke være mulig!

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Da har jo jeg hatt influensa, bronkitt og bihulebetenelse de fire siste ukene.
Lillemann har hatt skarlagensfeber de siste to ukene. Han var ferdig med pencelin kuren sin om fredagen og jeg var ferdig i går.
Jeg har vært på jobb i to dager og lillemann har vært i barnehagen siden fredagen.
Nå er både jeg og lillemann tett igjen, vondt i halsen har vi også [:'(]
Skjønner ikke hvordan det er mulig jeg.
Akkuratt nå har jeg en mistanke om at vi blir syke pga ventilasjonsanlegget i huset ikke virker. Virker som vifta trekker inn iskald luft hele tiden.
Lillemann hoster en ekkel hoste også.
Flere som har enormt mye sykdom hjemme fortiden? Føler meg sånn alene.

Da hadde jeg satt det på det minste jeg og ringt repratør. Huset blir fuktig om ventilasjonsanlegget ikke funker som det skal. Var det vi fikk beskjed om når vi flytta inn i nye huset.

ORIGINAL: Gothia

Da hadde jeg satt det på det minste jeg og ringt repratør. Huset blir fuktig om ventilasjonsanlegget ikke funker som det skal. Var det vi fikk beskjed om når vi flytta inn i nye huset.
[/quoteI

Vi får desverre ikke stilt på noe. Ja her har det allerede fuktig i taket. Kommer enn mann i morgen, han var her også på mandagen desverre. Vi får ikke gjort noe mer[:(] men han har vært slik at den blåser kald luft siden mandag, før den tid blåste den verken inn eller ut. Da blir det også fuktighet. Dette er ett splitter nytt hus. Så har heldigvis garanti. Men utrolig kjedelig at vi må bli syke igjen[:'(]

ORIGINAL: søteste

ORIGINAL: Gothia

[/quoteI

Vi får desverre ikke stilt på noe. Ja her har det allerede fuktig i taket. Kommer enn mann i morgen, han var her også på mandagen desverre. Vi får ikke gjort noe mer[:(] men han har vært slik at den blåser kald luft siden mandag, før den tid blåste den verken inn eller ut. Da blir det også fuktighet. Dette er ett splitter nytt hus. Så har heldigvis garanti. Men utrolig kjedelig at vi må bli syke igjen[:'(]

Så kjedelig. Vi har å nytt hus, problemet her var at det kom is i skapet til anlegget når det var så kaldt. Fikk repratør med en gang og han fortalte meg dette. merkelig at dere ikke kan stille på noe.
Vi kan regulere hvor mye luft den drar inn og temp.

Vi kan kunn stille den på sommer/vinter. Tror det er best den står på vinter nå. Jeg aner ikke håper han mann i morgen kunne lært meg litt. Vi har luft til vann varmepumpe. Dette går på hele huset, det varmer opp og kjøler ned. Men nå virker det som han bare kjøler ned.[X(]
Alle radiatorene står på full guffe og vi klarer ikke å holde tempraturen høyere en 18-19 grader. Vi fyrer for kråka rett og slett. Liker ikke at min sønn hoster hver 15 sekund, han har jo astma også. Så dette er ikke bra!

Hadde det sånn i høst og fremt til juletider. 

Jepp, jeg syns også vi er mye syke for tiden, har vært mye syke gjennom hele vinteren.. Jeg er hjemme i dag, med feber og vondter i kroppen... heldigvis er junior i form og i bhg

Skjønner deg godt!
HEr har snuppa hatt 2 halsbetennelser siden desember. Nå er jeg og sambo syke, han har hatt bihulebetennelse og nå lungebetennelse. Jeg tror jeg har fått bronkitt eller lungebetennelse:( Og snuppa hoster også en del...må vel få sjekket henne ettervært og...huff

ja vi har hatt en del småtteri kun som forkjølelse, dårlig mage osv....men selv ligger på 2. snart 3 uka med lungebetendelse og minstemann hoster og harker en del så hun har nå fått bricanyl og er blitt bedre....

Noen ganger må det mer enn en pencillinkur til før man blir helt frisk....

ORIGINAL: Olive76

Noen ganger må det mer enn en pencillinkur til før man blir helt frisk....

Helt klart. Men jeg hadde ikke vondt i halsen sist og lillemann hostet ikke og var tett. Så dette virker som noe nytt igjen.
Blir vi verre igjen må vi en tur til legen.

ORIGINAL: trine2007

fuktig hus fører til luftveisplager og sykdom i luftveiene

Nå er det ikke akkuratt som det er ett fuktig hus. Huset er kunn 5 uker gammelt, og pumpa har vært ødelagt i tre av de. Så vi har ikke hatt utsugning eller innsuging på 3 uker. Så plutselig sugde den bare inn masse luft, så det trakk i huset. Den er fikset nå håper vi, mannen har akkuratt gått[:D]

Back
Topp