Dette kan jeg bare slutte med

Imogene

Forumet er livet
VIP
Hormonene begynner å blomstre, og tårene sitter løsere nå enn for 2 mnd siden.
Jeg kan herved ikke lenger høre på Michael Jacksons rolige låter (begynner å grine etter 2 sek) og ei heller Odd Nordstoga (!!).

Jadda.

Haha!

Jeg sliter med Ally McBeal jeg :-/
Og en episode av Livsfarlig fangst.... Jeg griner av alt som er trist, og alt som er kjempehappy...
Jeg har også sanger jeg ikke kan høre på lenger.. Stort sett alt av Jackson, bare fordi han nå ikke er mer.... :-/

Hormoner er lite kult! Så for tiden er jeg et lite hormontroll, så griner av alt jeg ikke har grini av før.... ;-)

Her om dagen så begynte jeg å hylgrine fordi en mann døde på en serie sambo så på.. Hvorfor? Fordi pusekatten hans plutselig ikke hadde noen eier :P

Blistex skrev:
Hahaha! Odd Nordstoga?!?

Ikke sant?
DEN så jeg ikke komme, for å si det sånn.

Blir sikkert kjempelett å unngå tårer med alle de nydelige julesangene som kommer fremover og.

Unnimamma91 skrev:
Her om dagen så begynte jeg å hylgrine fordi en mann døde på en serie sambo så på.. Hvorfor? Fordi pusekatten hans plutselig ikke hadde noen eier :P

Hehe!
Da jeg ventet lillegutt grein jeg i timesvis etter Ekstrem Oppussing fordi også hunden fikk oppgradert huset sitt

Ler! Ja, for to dager siden grein jeg fordi jeg var sulten! (lå og halvsov på sofaen Da sambo laga mat, og plutselig våknet jeg til og da hadde han spist, og det var nok til at jeg begynte å tute... Han serverte meg mat, men herre Gud!)

Monolit skrev:
Ler! Ja, for to dager siden grein jeg fordi jeg var sulten! (lå og halvsov på sofaen Da sambo laga mat, og plutselig våknet jeg til og da hadde han spist, og det var nok til at jeg begynte å tute... Han serverte meg mat, men herre Gud!)

Hahaha!
Hormontroll!

Det må nesten være litt artig å se på oss hormontroll til tider... I alle fall når vi griner for alt og ingeting ;-)
Verre er det kanskje når vi blir irriterte og sinte for alt.. :-p

Hehehe.. kan fint putte meg selv i hormonbåten ;) Griner alltid hvis noe ikke går helt som planlagt, blir helt fortvilet! Tror aldri jeg har vært så drama queen før :P Blir også sint innimellom, men det endre som oftest i gråt da også! Haha.. og alt som er trist på tv da... nytter ikke uten en tåre eller to! 

Jeg også er en del mer følsom enn før, men det er vel bare noe vi må igjennom. Prøver og ikke våre før ille med tanke på folk rundt meg :) hehe

Samme her.. Prøver også å skåne de rundt meg så mye som mulig. Det er jo ikke dems feil at jeg tar meg nær av absolutt alt for tiden.
Når jeg kjenner at jeg begynner å bli irritert eller sint, så går jeg litt for meg sjøl, og fokuserer på fine/gode ting ;-) Noen ganger virker det bedre enn andre ganger

Hihi.

Sist gang så kunne jeg ikke høre levende musikk-uansett kvalitet-før tårene strømte. 

bakemamma skrev:
Det må nesten være litt artig å se på oss hormontroll til tider... I alle fall når vi griner for alt og ingeting ;-)
Verre er det kanskje når vi blir irriterte og sinte for alt.. :-p

Ja, jeg har hatt et par episoder hvor jeg gikk fra 0 til 100 på en tidel, og tror mannfolket synes det var passe slitsomt.. hehe.
Ista begynte jeg å tenke på filmen Todd & Copper, og plutselig rant tårene. Herregud, jeg TENKTE, liksom..

Todd & Copper er jo trist da :-(
Så nettopp Bambi jeg da.. Det var heller ikke helt lett gitt..
 Men jeg må jo bare le av meg selv også ;-)

Haha.Odd Norstoga :-)
Jeg har foreløpig bare funnet noen sanger (f.eks Aerosmith-Don't wanna miss a thing) som jeg er "allergisk" for. Er det ikke derfor tårene kommer ;-)
Grey's anatomy er trist hver gang og kan ikke huske å noen gang ha felt så mange tårer av å se Forrest Gump! Idag satt jeg å grein i bilen etter å ha kjørt ut mannen min til flyplassen. Ser han igjen på fredagen, men vondt hver gang han må dra.

Back
Topp