Dette kan du forvente deg av svangerskapskontrollene

M

Moderator Irene

Guest
Hvor mange svangerskapskontroller skal du på, og hva er det egentlig som skjer på kontrollene?
Her er oversikten!

Skal du ha med barnefaren på noen av kontrollene?:)
 
Han var med på ul og blir nok gjerne med når jeg går til jordmor så sant det passer inn. Han var med på alt med førstemann så vet ikke om han helt føler han har behov for å være med på kontrollene denne gangen også. Han blir ihvertfall ikke med til legen da det ikke skjer så mye annet der enn bt, lytte til hjertelyden, vekt og urinprøve.
 
Hadde med mannen på en ul, en jm—ktr og en legetime sist svangerskap:) synes det var greit at han først og fremst hadde sett og truffet de jeg gikk til:p ikke samme behovet denne gangen. Vært sammen på ul. Mulig vi prøver å få til at han blir med på flere ul nå siden han ikke jobber.
 
Mannen var mer til UL, resten går jeg på selv. Ser ikke behovet for at han skal være med.
 
Sambo har vært med på alle ultralydene og skal prøve å få han med på en jm time mot slutten for at han skal få litt informasjon og snakke / svar på ting han evt lurer på og skrive under litt papirer.
 
Back
Topp