Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohh my!! :)Trrolla skrev:
Så tøff du er!! Det går nok helt supert.. tipper det kommer babyrett etterpå.. ;)
Jeg gjetter på at du begynner med veer 1-2 timer etter endt eksamen ;)
Lykke til :D
Så tøff du er!! Det går nok helt supert.. tipper det kommer babyrett etterpå.. ;)
Har dere født før alle der som skal ha eksamen rett opp i termin ?Fitness skrev:
Jeg var student da jeg var gravid med vår førstefødte. Den gang var termin 18.april, og eksamen i starten på mai. Jeg var lenge fast bestemt på at joda dette skulle gå bra, ,men (heldigvis) kom jeg på at det kanskje var greit å utsette det et semester. Takk og lov for det, for jeg ble ganske dårlig på slutten av svangerskapet, i tillegg til at man ofte er i tåka rett etter en fødsel, og jeg hadde aldri klart å konsentrere meg om eksamener så tett etter fødselen. Jeg var også ganske ung da ;-)
Bare et lite råd fra meg, men vi er alle forskjellige :-)
Har ei fra før av som snart blir 3 ja. Har termin 27 april og mappeeksamen første uka i mai og muntlig eksamen første uka i juni....Er innstilt på at det kan bli veldig tøft...men håper på at formen blir lik som med første mann, for da var formen veldig bra hele veien, både før og etter fødsel :) Men går høgskole, og eksamen vi har er pensum fra hele året, ikke bare ett semester....tror derfor det er lurt å ta den nå mens jeg har alt stoffet friskt i minne, istede før om ett år, da jeg sikkert har glemt alt :p Dessuten deilig å slippe å tenke på eksamen senere, og få være hjemme i permisjon med den lille fra juni og helt fram til august neste år :D
Men det forutsetter jo at fødselen går bra, og at formen holder seg :)
Heleneholt skrev:
Tøff og tøff, har igrunn ikke så mye annet valg :P men det blir veldig rart å sitte på eksamen om det ikke er kommet noe baby før :P Kommer nok til, under hele eksamen, å tenke "hva om vannet går nå" :P
Kan jo også legge til at jeg er førstegangs og at min mor fikk 13 dager før tiden med meg (jeg er eldst) :p
andregangstjukka skrev:
Har dere født før alle der som skal ha eksamen rett opp i termin ?Fitness skrev:
Jeg var student da jeg var gravid med vår førstefødte. Den gang var termin 18.april, og eksamen i starten på mai. Jeg var lenge fast bestemt på at joda dette skulle gå bra, ,men (heldigvis) kom jeg på at det kanskje var greit å utsette det et semester. Takk og lov for det, for jeg ble ganske dårlig på slutten av svangerskapet, i tillegg til at man ofte er i tåka rett etter en fødsel, og jeg hadde aldri klart å konsentrere meg om eksamener så tett etter fødselen. Jeg var også ganske ung da ;-)
Bare et lite råd fra meg, men vi er alle forskjellige :-)
Jeg har født før ja, og blir det som sist har jeg ingen problemer med å ta eksamen hverken dagen før, eller dagen etter fødsel. Hittill har svangerskapene vært ganske like, men jeg vet jo at dette kan endre seg, om det ikke går har jeg jo muligheten til å ta eksamen som privatist neste år. Men med de erfaringene jeg har fra forrige svangerskap og fødsel er jeg ihvertfall bestemt på å prøve :)