dette kan bli moro :P

Mailykke2

Forelsket i forumet
Da har jeg endelig fått eksamensdatoene...
den ene skal leveres 16.mai (mappe eksamen), den andre er en 6 timers eksamen 15.mai, termin er 16.mai!

Noen som tør tippe hvordan dette ender opp? :P

Ohh my!! :)

Så tøff du er!!   Det går nok helt supert.. tipper det kommer babyrett etterpå.. ;)

Jeg gjetter på at du begynner med veer 1-2 timer etter endt eksamen ;) 

Lykke til :D

Trrolla skrev:

Så tøff du er!!   Det går nok helt supert.. tipper det kommer babyrett etterpå.. ;)

Tøff og tøff, har igrunn ikke så mye annet valg :P men det blir veldig rart å sitte på eksamen om det ikke er kommet noe baby før :P Kommer nok til, under hele eksamen, å tenke "hva om vannet går nå" :P

Kan jo også legge til at jeg er førstegangs og at min mor fikk 13 dager før tiden med meg (jeg er eldst) :p

Trrolla skrev:

Tøff og tøff, har igrunn ikke så mye annet valg :P men det blir veldig rart å sitte på eksamen om det ikke er kommet noe baby før :P Kommer nok til, under hele eksamen, å tenke "hva om vannet går nå" :P

Kan jo også legge til at jeg er førstegangs og at min mor fikk 13 dager før tiden med meg (jeg er eldst) :p

Oi!!! Masse lykke til, kommer nok baby rett før eller rett etterpå.. Hehe

for det første:) samme termin dato som meg:) 

for det andre... så lenge du går litt over så kanskje... 

men kremt... ser ut som du gambler her:) man kan alltids konte da:)

OPS!!!
Du er jaggu tøff, lykke til :) Skal krysse fingrene på at dette går så bra atte :D

tror du holder lille inne til begge eksamener er levert.. Så puster du ut og vips er fødselen i gang :) 17.mai barn er mitt tips :D Men sitte rolig i 6 timer på termindagen.. Håper du ikke har problemer med nerver i klem her eller der..

Oioi! Det blir spennende. Har en venninne som hadde samme dilemma nå rett før jul. Hun klarte å knipe igjen :D Masse lykke til! Håper det går fint ;)

Oi!!! Du sikter virkelig mot en seriøs innspurt!!! Jeg er spent på hvordan det går! Håper du får fullført og at det kommer et lite 17. maibarn! :) Lykke til!

jeg har også eksamener i mai og termin 10 mai, men tror baby kommer mellom 16-18 mai og hjemme eksamen begynner 18mai :/   

skal bli spennende for oss studenter å se hvem sin baby som er flinkest/dårligst å time ankomsten sin ;) hehe

Har dere født før  alle der som skal ha eksamen rett opp i termin ?

Jeg var  student da jeg var gravid med vår førstefødte. Den gang var  termin 18.april, og eksamen i starten på mai. Jeg var lenge fast bestemt på at joda dette skulle gå bra, ,men (heldigvis) kom jeg på at det kanskje var greit å utsette det et semester. Takk og lov for det, for jeg ble ganske dårlig på slutten av svangerskapet, i tillegg til at man ofte er i tåka rett etter en fødsel, og jeg hadde aldri klart å konsentrere meg om eksamener så tett etter fødselen. Jeg var også ganske ung da ;-)

Bare et lite råd fra meg, men vi er alle forskjellige :-)

Fitness skrev:

Jeg var  student da jeg var gravid med vår førstefødte. Den gang var  termin 18.april, og eksamen i starten på mai. Jeg var lenge fast bestemt på at joda dette skulle gå bra, ,men (heldigvis) kom jeg på at det kanskje var greit å utsette det et semester. Takk og lov for det, for jeg ble ganske dårlig på slutten av svangerskapet, i tillegg til at man ofte er i tåka rett etter en fødsel, og jeg hadde aldri klart å konsentrere meg om eksamener så tett etter fødselen. Jeg var også ganske ung da ;-)

Har ei fra før av som snart blir 3 ja. Har termin 27 april og mappeeksamen første uka i mai og muntlig eksamen første uka i juni....Er innstilt på at det kan bli veldig tøft...men håper på at formen blir lik som med første mann, for da var formen veldig bra hele veien, både før og etter fødsel :) Men går høgskole, og eksamen vi har er pensum fra hele året, ikke bare ett semester....tror derfor det er lurt  å ta den nå mens jeg har alt stoffet friskt i minne, istede før om ett år, da jeg sikkert har glemt alt :p Dessuten deilig å slippe å tenke på eksamen senere, og få være hjemme i permisjon med den lille fra juni og helt fram til august neste år :D

Men det forutsetter jo at fødselen går bra, og at formen holder seg :)

Heleneholt skrev:

Trrolla skrev:

Det kan gå kjempefint!
Min mor fikk både min bror og meg 2 uker før tiden og alle trodde jeg også skulle det sist, men min gullgutt kom ikke før 11 dager etter termin han... Satser på at din også liker seg godt inne i magen og venter til mor er ferdig med eksamen

hmm jeg har hørt at det er veldig få som akkurat føder på terminen sin.
så kan hende enten du er noen dager før,eller noen dager etter.
men går nok bra uansett hehe ,du er tøff ,lykke til på eksamen :D :D!

andregangstjukka skrev:

Fitness skrev:

Jeg har født før ja, og blir det som sist har jeg ingen problemer med å ta eksamen hverken dagen før, eller dagen etter fødsel. Hittill har svangerskapene vært ganske like, men jeg vet jo at dette kan endre seg, om det ikke går har jeg jo muligheten til å ta eksamen som privatist neste år. Men med de erfaringene jeg har fra forrige svangerskap og fødsel er jeg ihvertfall bestemt på å prøve :)

Da får jeg bare ta av meg hatten ;-) Jeg fødte 10.april første gang, og var absolutt ikke klar for å ta flere eksamener i starten på mai. Tankene mine var  et helt annet sted :-)

Back
Topp