Dette kaller jeg bra service

Tvilling74

Forumet er livet
VIP
Jeg ringte ned til legevakta bare for å høre hvor ofte jeg kunne gi noah stikkpille pga den høye feberen hans.
Å etter ett par timer så ringer de fra legevakta for å høre hvordan det går med han,om han fortsatt hadde høy feber noe han hadde, så da ville de vi skulle komme ned å få sjekket han.

Å kom inn til den super koslige legen,som lot Noah hjelpe til med å ta prøvene på seg selv [:)]

Ja er sånn det SKAL være i helse norge,men det er langt fra sånn overalt.

Men det værste er at når jeg kommer hjem fra legevakta så ligger sambo med 40,3 i feber[:'(]

Så bra du hadde en fin legevakt-opplevelse; det pleier å være langt mellom dem dessverre... God bedring til dere alle sammen! [:)]

ORIGINAL: MiniSatan

Så bra du hadde en fin legevakt-opplevelse; det pleier å være langt mellom dem dessverre... God bedring til dere alle sammen! [:)]

Ja det er vel første gang jeg har opplevd..
Som regel får man bare sure svar fra disse damene som sitter å tar i mot tlf...

Tusen takk[:)]

Så utrolig bra legevakt!

God bedring til mini og mannen.

Jeg føler med både sønnen og mannen din,tro meg[&o]

ORIGINAL: merete_80

Så utrolig bra legevakt!

God bedring til mini og mannen.

Ja jeg vet,eneste som er så tragisk er at den skal legges ned i mai vist nok,å da må vi til Drammen, vet ikke hvordan det er der jeg..

ORIGINAL: forvirretmor

Jeg føler med både sønnen og mannen din,tro meg[&o]

Ja jeg oxo,håper i det lengste at jeg slipper unna[8D]

så sinnsykt fantastisk!!!!!!!!!!!! imponert

nedre eiker eller???

jeg klagde på di sure meggene for et par uker siden[8D]

Men godt du hadde en positiv opplevelse,personelig gleder jeg meg til å kjøre de ekstar 15-20 min,for å komme meg på legevakta i Drammen igjen når det blir lagt ned her,der får iallefall alle barn under ett år komme inn med engang[:D]
Her kan man sitte med en baby med 40 i feber i 2-3 timer,som bare ligger slapp i fanget og ikke lager en lyd fordi den klarer ikke[:(] og så slipper de inn fulle fjortiser,hostende voksene mennesker først[8|]

ORIGINAL: Annicken

så sinnsykt fantastisk!!!!!!!!!!!! imponert

Ja må si jeg var lettere sjokkert da de ringte[:)]

ORIGINAL: Masallah xxl

nedre eiker eller???

jeg klagde på di sure meggene for et par uker siden[8D]

Men godt du hadde en positiv opplevelse,personelig gleder jeg meg til å kjøre de ekstar 15-20 min,for å komme meg på legevakta i Drammen igjen når det blir lagt ned her,der får iallefall alle barn under ett år komme inn med engang[:D]
Her kan man sitte med en baby med 40 i feber i 2-3 timer,som bare ligger slapp i fanget og ikke lager en lyd fordi den klarer ikke[:(] og så slipper de inn fulle fjortiser,hostende voksene mennesker først[8|]

Ja Nedre Eiker[:)]
Har egentlig bare hatt posetive opplevelser med de å de har tatt inn ungene uten å stille noe store sprøsmål..

Men dette imponerte meg veldig[:)]

ORIGINAL: Dalarama

lite å gjøre de el?[8D]

det var jo hyggelig[:)] føler man at de bryr seg iallefall[:)]

go bedring til både liten og stor[:)]

Ja det kan jo være at det var det som var grunnen,for det var ingen der når vi kom ned.
Kom rett inn til legen,rakk ikke å ta av oss yttertøyet engang [8D]

Back
Topp