Dette irriterer vi oss over i hverdagen

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Mange bekker små gjør en stor å. Her er småting i hverdagen som setter våre forumbrukeres tålmodighet på prøve.

Les hele artikkelen her!

Hvor mange av dem er du enig i?

Jeg må irritere meg svært lite hjemme i hverdagen for det var ikke noe av det som traff meg :P

Haha kjente igjen litt der ja ;)

Kjenner meg igjen i nesten alle!
Hva er det med mannfolk siden dette tydeligvis er en gjenganger hos flere? Lurer på hva som er "typisk kvinnfolk" som irriterer mennene i hverdagen...

Når gubben og eldste kaster fra seg klær på badet VED SIDEN av kles sjakta, vet du da koker jeg!

Tror nok mannen irriterer seg over flere ting her på listen enn meg :O

Kjenner meg igjen i nesten alle!
Hva er det med mannfolk siden dette tydeligvis er en gjenganger hos flere? Lurer på hva som er "typisk kvinnfolk" som irriterer mennene i hverdagen...
Dette tenkte jeg og da jeg leste artikkelen.
Jeg tror ikke mannfolk henger på forum og diskuterer de irriterende kvinnfolkene jeg da. Eller snakker med kompiser om dem. Jevnt over er det ganske typisk at kvinner snakker om barn og familie når jentegjengen samles, mens når mannfolkene samles skal de ha pause fra hjemmet og snakker manneting. (Fakta, jeg har sett det på tv!)

Og siden såpass mange mannfolk er så slurvete tror jeg at hjernen deres er skrudd sammen helt forskjellig fra vår, de ser rett og slett ikke alt vi ser i huset. Hvordan han ikke kan se at våte håndklær og brukte sokker og boksere ikke bør ligge på det teppebelagte soveromsgulvet i en uke er beyond me.........

Kjente igjen flere irritasjonsmomenter på den lista ja...

Når gubben og eldste kaster fra seg klær på badet VED SIDEN av kles sjakta, vet du da koker jeg!
Hvor er logikken liksom?
Noen ganger spør jeg både sønn og barn "eh hva tenkte du når du gjorde det her...?" Får som regel til svar at de ikke tenkte :p

Dette tenkte jeg og da jeg leste artikkelen.
Jeg tror ikke mannfolk henger på forum og diskuterer de irriterende kvinnfolkene jeg da. Eller snakker med kompiser om dem. Jevnt over er det ganske typisk at kvinner snakker om barn og familie når jentegjengen samles, mens når mannfolkene samles skal de ha pause fra hjemmet og snakker manneting. (Fakta, jeg har sett det på tv!)

Og siden såpass mange mannfolk er så slurvete tror jeg at hjernen deres er skrudd sammen helt forskjellig fra vår, de ser rett og slett ikke alt vi ser i huset. Hvordan han ikke kan se at våte håndklær og brukte sokker og boksere ikke bør ligge på det teppebelagte soveromsgulvet i en uke er beyond me.........
Jeg tror det har mer med vane og interesse/prioritering å gjøre egentlig.

Back
Topp