dette horoskop-tullet

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
det er visst blitt noe nytt,tror du på det?
dere som plutselig ble noe annet enn det dere trodde dere var,kommer dere til å "bytte"?(dere skjønner hva jeg mener)...
jeg er fisk,og er det visst fortsatt...men plutselig er dattra mi ifølge den nye født i vekten,ikke i skorpionen..men kommer fortsatt til å "bruke" skorpion på henne,hun har t.o.m kjeder fra dåp med skorpion på...

les mer her; http://www.dagbladet.no/2011/02/06/nyheter/innenriks/astrologi/justering/astronomer/15338359/

Bruker det gammle...

Jeg er steinbukk opp tildage!! er ikke noe skytt jeg nei, så holder meg til det gammle[:)]

Det gamle [:D]

det gamle. jeg er virkelig ikke en kreps.. menneh... er dette noe de kommer til aa bruke naa eller er det bare noe som har 'kommet opp' blir gjort stor sak av for saa aa glemmes??

jeg er og forblir en jomfru[:D][8D]

Det gamle! Jeg er selve definisjonen på kreps [:)]

Spiller ingen rolle,jeg var kreps,og er fortsatt kreps[:D].
[:-]Resten av familien har byttet stjernetegn da....Men det bryr jeg meg ikke om.

både jeg og dattera mi er visst noe annet. det rareste synes jeg var at så mange kan være to? - Steinbukken: 20. januar til 16. februar
- Vannmannen: 16. februar til 11. mars
- Fiskene: 11. mars til 18. april

denne for eksempel. så hvis du er født 16 eller 11 så har du liksom to stjernetegn??

Er løve både i det gamle og det nye. [:)]

Kommer til å fortsette med det gamle!

Jentungen har til og med et gullsmykke i "løven", som hun fikk til dåpen. Men så er hun plutselig ikke løve lell nå? Nei vettu...

bruker dt gamle...

Bryr meg ikke [8D]

Tvile på det nye komme t å bli brukt, så tror ikkje eg komme til å finna så mange horoskop der slangebæreren e nevnt, selv om det tydelugvis e mitt "nye"[:)]

ORIGINAL: *Hilde79*

Er løve både i det gamle og det nye. [:)]

Nei, jeg har alltid vært skytte og NEKTER å bli slangebærer[&:][>:][8D][:D]

ORIGINAL: Reinlykke

Bruker det gamle, men egentlig bryr jeg meg utrolig lite om astrologi, stjernetegn osv, så spiller ikke så stor rolle.[:)]

Sign. Bare dritkjiipt med smykkene med stjernetegn og sånne ting[:@]

Back
Topp