Dette her går i hode på meg!

Fru.Kongshaug

April 2013s nerd!
VIP
Vi har nå prøvd siden vi mistet tvillingene i fjor sommer, utallige tester og tårer har gått med i prøvingen. Denne måneden har vi hatt "sommerferie", og selvfølgelig nå er alle symptomene her!
Etter boka skal tante rød komme i morgen, men jeg har de siste 4 dagene vært kvalm, hatt sure oppstøtt, vært trøtt og flydd på do støtt og stadig. Jeg er oppblåst som fy, og har så utrolig ømme bryster at treningstopper er det eneste som er brukendes. Jeg våkner om natta fordi jeg enten må på do eller har sure oppstøtt/halsbrann.

Jeg har en digital CB liggende igjen i skuffen, men tørr rett og slett ikke teste før mårra dagen er over.

Jeg ville tatt testen å evnt kjøpt flere i morgen om den blir negativ:) lykke til:)

ta testen nå!!!! hehe håper virkelig du er gravid og at spiren klamrere seg fast!!:D

Takk :D

Lurer litt på om jeg skal teste med den digitale nå eller om jeg skal vente med den til i morgen tidlig...?

Kaffemonsteret skrev:

Lurer litt på om jeg skal teste med den digitale nå eller om jeg skal vente med den til i morgen tidlig...?

vent til i morgen tilig så du har morgen urin, da er det mer sikkert å få en sterk test, enn en svak en, som man må stirre på i timesvis å klø seg i huet om den er til å stole på

BreeVanDeKamp skrev:

Kaffemonsteret skrev:

vent til i morgen tilig så du har morgen urin, da er det mer sikkert å få en sterk test, enn en svak en, som man må stirre på i timesvis å klø seg i huet om den er til å stole på

Den digitale sier jo Gravid/Ikke Gravid, men ja...da får man smøre seg med tålmodighet til i morgen tidlig :)

Kaffemonsteret skrev:

BreeVanDeKamp skrev:

Kaffemonsteret skrev:

Den digitale sier jo Gravid/Ikke Gravid, men ja...da får man smøre seg med tålmodighet til i morgen tidlig :)

ååh det var den digitale du hadde igjen. Dumme meg, leser for fort i svingene ;)

Men krever ikke den digitale litt høy hcg? Jeg syntes jeg såg en tråd om det en gang. Men NÅ skal ikke jeg si for sikkert, gullfiskhjernen min skal man ikke lite på;) den er like sikker som en cb vanlig test tralalalaaa...

BreeVanDeKamp skrev:

Kaffemonsteret skrev:

BreeVanDeKamp skrev:

Kaffemonsteret skrev:

ååh det var den digitale du hadde igjen. Dumme meg, leser for fort i svingene ;)

Men krever ikke den digitale litt høy hcg? Jeg syntes jeg såg en tråd om det en gang. Men NÅ skal ikke jeg si for sikkert, gullfiskhjernen min skal man ikke lite på;) den er like sikker som en cb vanlig test tralalalaaa...

Da venter jeg iallfall til i morgen tidlig :P

Back
Topp