Dette her ble...

Mspower

Forelsket i forumet
...ikke som vi håpet gitt :/
Må først få takke ..Lykke.. for god og fin info :) <3

etter 12 dager ekstra med puregon så valgte dem å ha uttak på meg...
6 egg kom ut men ingen ble noe av .., desverre... ble ikke regna som ett forsøk...

Legen ringte meg 14.30,når jeg egentlig skulle sette inn og fortalte att det var sjelden det skjedde,men dem skulle ha møte om hva dem kunne gjøre neste gang osv...

kan ikke si annet enn att det gjør så utrolig vondt... :(

Huff,sikkelig trist dette her[:(][:(]Tenker sånn på deg!
Det var i det minste bra at legene skulle ha møte om hva dem kan gjøre neste gang,og at dette ikke ble reknet som et forsøk..

Uannsett,ta vare på hverandre nå,vær mye ut i solen,spis god mat,drikk en god vin og lad batteriene frem mot et nytt forsøk.

Stooor varm klem til deg vennen

Uff, dette var vondt å høre. Det er nok ganske tungt å gå gjennom så mye og ikke rekke å bli ruger. Håper de finner ut noe klokt på møtet, og at neste forsøk får en mer positiv slutt!

En stor klem er på vei.

ORIGINAL: babyT

Uff, dette var vondt å høre. Det er nok ganske tungt å gå gjennom så mye og ikke rekke å bli ruger. Håper de finner ut noe klokt på møtet, og at neste forsøk får en mer positiv slutt!

En stor klem er på vei.

Signerer babyT`s gode ord..

En stor klem er på vei.

uff, ord blir så fattige egentlig, så jeg sender bare en kjempe klem til dere jeg [:)]

En stor klem er på vei.

En stor klem er på vei.

Signerer

Det var leit å høre, håper at de finner ut noe smart noe til neste forsøk.
Ta vare på deg selv til neste forsøk starter opp, prøv å nyt sommeren litt først.

Satser på at det funker til slutt for deg snuppa.
Sender deg en stor bjørneklem og den er stor og god, du ble nesten flat[;)]

Bearbeid dette forsøket først og prøv å få hodet over vann igjen og tenk positivt fremover til neste forsøk.

ORIGINAL: Serene

uff dette kan jeg tenke meg må ha vært en helt forferdelig opplevelse [:(]
hva vi ikke må igjennom sier nå jeg...[8|]
De var godt at det ikke ble regnet som ett forsøk da så har de muligheten til å finne ut hvorfor ting gikk som det gikk,slik at du har flere muligheter.
neste gang vet de helt sikkert hva som må til og da sitter den [;)]
du får kose deg allt du kan i sommer også blir det vel ett nytt forsøk på høsten tenker jeg [:)]

så trist[:(][:(]lsender deg en trøsteklem

ORIGINAL: Ivara

Sender over en varm og god klem til deg vennen! 

Det er vanvittig vondt og utrolig frustrende når et forsøk blir avbrutt. Man skulle ikke tro at det var så vondt, men alle tankene og følelsene som dukker opp i etterkant er ikke bare greie å ha med å gjøre.
Jeg har jo hatt et avbrutt forsøk selv, så vet litt om hvordan du har det.

Godt å høre at de skal gå igjennom opplegget ditt og se hva som kan gjøres annerledes til neste gang. Du har jo heldigvis fortsatt 3 forsøk igjen, så får vi tro og håpe at legene der oppe kan finne et opplegg som passer for deg. Så får vi bare håpe at neste forsøk ender på en helt annen måte. I mellomtiden håper jeg du klarer å bearbeide dette sammen med din kjære. Prøv nå å bruke sommeren til å slappe av slik at kroppen kommer til seg selv og du får samlet nye krefter.
Husk at dette ikke er din skyld, på noen som helst måte. Neste gang finner de nok et opplegg du responderer skikkelig på skal du se.

Mange gode klemmer fra meg til deg [:)]

har 2 forsøk igjen ;) godt det ikke ble regna som ett forsøk...
har du også oppøevd dette? :/ kjipt ikke sant?
føler skikkelig att det er min skyld,men.. får liksom ikke gjort så mye mer :/

nå skal vi samle krefter og tanker til neste forsøk... og gleder oss til vi hører fra tr.heim igjen...

klem :)

Back
Topp