Dette har jeg lurt på veldig lenge

*p!nk smile*

Forumet er livet
Ja si at jeg ligger i sengen min å blir akutt syk...må ringe til sykebil..døra ute er låst,jeg får ikke låst den opp for ambulansefolka...

Åssen kommer de seg inn å redder meg da???[8|][8|]
Sparker ned døra?Har de universalnøkkel?[:)]

Okey...[:D][:)]

Hehe alt det man tenker på...[:)]

hehe:P har faktisk tenkt på det selv:P

ORIGINAL: *~Janne2101~*

det har jeg å tenkt på!

de bruker vel raw påwwwa!

Hehe ja får håpe det

Såkalte universalnøkler finnes i boligblokker o.l.

ORIGINAL: *~Janne2101~*

det har jeg å tenkt på!

de bruker vel raw påwwwa!

Nå har jeg spurt ei jeg kjenner som jobber på ambulanse om hva de ville ha gjort, og hun svarte at de måtte ha tilkalt politi hvis de måtte bryte seg inn, og at de ville gjort det om det var livsviktig. Hun lurte veldig på hvorfor jeg spurte om dette da hehe [:D]

Du får legge ut en nøkkel på en hemmelig plass, eller gi en til en god nabo[:)]Der er i hvertfall slik vi kan gjøre her på bygda[:D]

Forrige helg så jeg brannvesenet ta seg inn gjennom et vindu i femte etasje i naboblokka. De måtte bryte seg inn med et kubein. Da tenkte jeg at det kunne være en slik situasjon, for det brant i hvert fall ikke der. (Så langt jeg kunne se, da.)

Hehe det har jeg også tenkt på..og hva skjer etterpå hvis de må bryte opp døra? Står døra åpen/ulåst mens jeg drar i ambulansen til sykehuset?[8D]

Okey...takk for svar jenter[:D]

Hmmm... dæ hadde e faktisk ikkji tenkt på..hehe.

de bryter seg inn - har selv hatt politiet på besøk for å se på dørene mine for å se hvor lette de var å bryte opp uten å ødelegge for mye - naboen min lå død i leiligheten (de visste vel ikke sikkert at han var død da)

Hehe...Sånt tenker jeg og lurer på også! *slitsomt*[8D]

ORIGINAL: Neener

Hehe det har jeg også tenkt på..og hva skjer etterpå hvis de må bryte opp døra? Står døra åpen/ulåst mens jeg drar i ambulansen til sykehuset?[8D]

faren min jobber i brannvesenet. å om de må inne i et hus så dirker de opp låsen eller så tar de ei øks å slår ned med om det må skje j****g fort [;)]

Back
Topp