Dette har jeg gjort i helgen (bilder)

Lykkeliten ;)

Gift med forumet

Jeg arangerte åpen stall med salg av grøt, saft og kaffi [:D] Ungene fikk selvsagt ri på de 5 hestene vi har på stall [8D] (Var laaang kø med ivrige unger som ville ri) [:D] Første gang vi har dette og det var kjempe suksess!!!!! Masse folk kom til tross for at det var en slags julemesse ikke langt unna... (bor på en øy med ca 1500-1600 innbyggere) Var utrolig fornøyd med det hele!!!! [:D][:D][:D] Ble ikke så mange bilder pga kamera var feil instillt...[&:] Men andre tok også som de skal sende meg [:)]

det er koselig med sånne "senk skuldrene arrangement" [:)]

ORIGINAL: Susseline2

Det var et flott tiltak ja!!!!!!!!!

Så ut som folk koste seg ja, grøt og greier da..... Gratulerer med et topp arrangement[:)]

Så ut som folk koste seg ja, grøt og greier da..... Gratulerer med et topp arrangement[:)]

hel max[:D]

ORIGINAL: Catski og Filip

Må bare signere denne, FLINK du er !!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: malien

Forresten, er alle fem hestene dine ludri, eller er det folk som har stallplass hos dere?
Nå har vi faktisk 6 hester (Fikk en stakkars fjording som skulle slaktes i kveld)..[:o][:@] (helt frisk) Så da har jeg for øyeblikket to hester [:D] De andre leier stallplass hos meg [;)]

Å så koselig da [:)] Det var et supert tiltak [:D].

Back
Topp