Dette har gravide dilla på

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Mange gravide får diller/cravings i svangerskapet, både vanlige og ikke vanlige. Babyverden har spurt gravide hva de bare MÅTTE ha under svangerskapet.

Les listen her :D

Har du en dille som står på listen? :)

Dytter frem denne litt jeg... :)

Ingen av dere som har hatt noen "cravings under svangerskapet?" :)

Jeg har faktisk ingen cravings.. ingen rare ting jeg nå bare MÅ ha, og ingenting jeg ikke likte før, som jeg plutselig liker nå- eller omvendt.
Eneste er at jeg et par ganger har fått en sånn «DET bare MÅ jeg ha» opplevelse, men bare på noe enkelt som vaffel eller chips.

Boble med smak av grapefrukt. Ikkje noke eg drikk til vanleg i det heile tatt, drikk særs lite brus.

Så måååå eg ha sjokolade i hus:angelic:

Det er vel eigentleg det..

Rå potet[emoji85] Jeg skjønner ingenting men har sååå lyst på rå potet[emoji23] Spiser absolutt ikke dette når jeg ikke er preggo

Jeg liker plutselig cola som jeg egentlig synes smaker grusomt men drikker lite av det. Stjeler en slurk av samboern sin til hans forskrekkelse [emoji1] I det siste har jeg fått dilla på Loka vann med jordbær/bringebærsmak fra Sverige [emoji4] Også har jeg hatt lyst på pinnekjøtt siden juni, nå er det endelig å få tak i[emoji1]

0 cravings, men får plutselig "Det MÅ jeg ha, og det NÅ!!"
Og det er alt fra cheeseburgere, sjokolade, nøkkelost og appelsinjuice

Har konstant lyst på sushi. Sikkert fordi jeg bor en time kjøring fra nærmeste sushisted

Pasta carbonara av alle ting. Helt besatt. Tar meg i å Google forskjellige oppskrifter og ser for meg hvordan de smaker:p

Jeg bare MÅTTE ha waldorfsalat her en kveld. Suste på butikken, handlet og lagde det 21.30 på kvelden. Haha ! Og det er noe jeg ikke har spist på ihvertfall 2 år.

Back
Topp