Dette gleder jeg meg til

Nildro

Glad i forumet
Nå som det lakker mot slutten har jeg begynt å tenke på hva jeg gleder meg til

1. Å hilse på den lille og sniffe inn lukten av henne, se på henne, få det første smilet
  2. Å ligge på magen! Og å kunne sove i hvilken stilling jeg selv vil, begynner bli gal av å snu den tunge kroppen fra en side til en annen
  3. Å kunne pakke bort mammaklærne for godt!! Åååå så lei jeg er av noen av dem
  4. Å kunne spise alt jeg vil (hvis ikke lillingen har kolikk, da....)
  5. Å kunne ta et glass vin eller 3
  6. Om et års tid, eller når amminga er over - at kroppen igjen bare er min........

Hva gleder du deg til?

Jeg gleder meg til:

Få igjen pusten min
Kunne gå med vanlige klær, uten at gensere kryper opp til puppa hvert  
   5.minutt[:D]
Sove godt
Spise masse spekemat
Drikke MALIBU.... Beste som fins når jeg skal kose meg. Håper på å kunne
   smake når jeg har bursdag i mai[:)]
Bruke alt utstyret vi har kjøpt
Og ikke minst - få nurket ut av magen, og begynne å leve som en FAMILIE[:D] Kose, kose, kose, kose...... HVER DAG.... MIIIIIN baby.... Og sambo sin[:)]

Også gleder jeg meg til å se ansiktet til sambo når babyen er ute... Trur han gruer seg litt, men vedder på at det lille trollet sjarmerer han i bakken fra første stund[:)]

Selv om jeg ikke er gravid må jeg bare skuffe deg litt. Mammaklærne kan nok ikke pakkes bort med en gang. HVis du ikke er en av de som blir sylslank etter en dag. Jeg må fortsatt ty til mammabuksene, hvertfall den ene. Det eneste av de gamle klærne jeg får på meg, er en svart stretch bukse, og en bik bok joggebukse. Kjipt men sant. Føler meg som en punktert ballong. Så det tar nok en stund før du kan pakke bort alle de klærne, men ellers lykke til. Klem

1. se hvordan lillegutt ser ut.
2. bruke jeansene mine igjen
3.drikke utepils
4.puste normalt.
5.komme i form igjen
6.trilleturene
7.kose kose kose kose.....
8.sex..

Back
Topp