Dette gjelder...

~Cissi~

Forumet er livet
de som ikke vet at det er mye lettere å gå inn på "innlegg siden siste besøk" som ligger helt nederst på siden med en grønn pil.
Der står alt som alle har skrevet og du går ikke glipp av noe, veldig greit....[:)]

Og når du har lest alt så er det bare å trykke på "nullstill sist besøk tidspunkt" og skriv o(null) og trykk ok, da slettes alt og da slepper det å hope seg opp med masse sider...
Så neste gang du går inn er det kommet nye innlegg.[;)]

Så bra, jeg er skikkelig dårlig på å huske det , visste ikke det gikk an å nullstille.

Takk for tipset.. har letet etter en slik knapp her inne. Er jo bare så mye greiere å bruke...[;)]

Jeg pleier å nullstille når jeg skal legge meg, så jeg slipper å bla gjennom 100vis av sider om morningen...hehe[:D]

Du må ut på hovedsiden for forumet, hvis du skjønner... Trykk på "alle forum"knappen, så finner du den nederst der.

Hehe..[:D]
Helt nederst står det "forum statestikk" i denne luken/boksen nederst finner du nederst til høyre en grønn pil og der står det "innlegg siden siste besøk"
Håper du finner den...[;)]

Ved siden av OK tegnet står det "nullstil...osv..." Helt øverst til høyre.

Jeg fant det nå, takk takk[:)]

Det var bra[:D]

ORIGINAL: Tammis

Jeg fant jeg fant... Og når jeg fant den så kom jeg på at jeg har funnet den før også..

Hehe[:D][:D]
Begynt å bli senil....hehe[;)][:D]

ORIGINAL: Cissi

Jeg fant jeg fant... Og når jeg fant den så kom jeg på at jeg har funnet den før også..

Begynt å bli senil....hehe[;)][:D]

Ja.. Det er nok den (unge) alderen min som tynger!

jeg gjør det på samme måte som deg. Nullstiller etter hver gang jeg har vært her inne. Kjempegreit.. og da slipper jeg å bry meg om hvor innleggene er postet også, for ALLE innleggene kommer opp... kan svare litt her og der [:)]

Dytter denne opp litt[;)]

Tror jeg dytter jeg og[;)]

Skrev dette pga det var så mange av de samme innleggene på to forskjellige steder.
Det virket som de ikke ble sett fordi det ikke var skrevet på generelt.
Men alle har sin forskjellige metode her inne, noe som er helt greit[;)][:D]

Ja, takk for det.[;)]
Så kan det hende vi slepper å se det samme innlegget to ganger..hehe[;)][:D]

Hehe..[:D]
Tror jeg ser dobbelt...hihi*hjeeesp*

Nei, nå må jeg dra meg i seng.[8D]
God natt[:)]

dytter den opp litt til, jeg[;)]

tror jeg dytter denne opp igjen....

Back
Topp