Dette gikk ikke veien.

Tro,håp,kjærlighet

Betatt av forumet
Jeg tok en test til på morgen urin i dag som var blenda hvit så dette har nok gått galt et sted på veien.
Legen hadde ikke fått svar på blodprøvene enda så jeg skulle ringe igjen til mandag, men det ser ikke ut til at det er noe håp lengere desverre..

Jeg har fortsatt ingen blødninger eller noe slikt, men det kommer vel iløpet av helgen, hvis ikke ringer jeg gynekologen og bestiller ul til uken..

Jeg vil bare takke dere alle samme for støtte og oppmuntring de få ukene jeg ahr vært her inne, dere har hjulpet meg masse..
Kommer til å savne dere alle sammen og håper virkelig at hver eneste spire klorer seg fast..

Humøret er litt på bånd i dag, men ikke så veldig langt nede heldigvis, har jo forventet dette siden jeg var hos legen.
Fortsett å støtt hverrandre og vær der for hverrandre<3
Spiren vår sitter nok en gang den også, håper bare ikke det tar 4 år til neste gang vi får to streker :)

Dette var utrolig trist :(
Håper dere får en positiv test snart og att spiren holder seg der inne.
Sender deg en klem med lykkeønskninger videre.

Mange trøsteklemmer emoticon Håper du får en ny frisk spire å glede deg over snart. 
Klem

Takk alle sammen <3 ja jeg har litt mer troen nå enn  jeg har hatt før, vi har jo fått bekreftet at vi også kan få to streker på en test :D

veldig triste nyheter!!! :(
så håper det kommer nok en ny spire veldig fort! så håper vi hører fra deg på svangerskapsforumet veldig snart igjen med goode nyheter!! :D

lykke til videre da

å nei det var jo trist å høre , men jeg har hørt at man blir fort gravid rett etter man har mistet så ikke gi opp håpet kansje det sitter en spire der inne veldig snart  sender deg mange gode og varme klemmer

signerer alt det de over har skrevet. Håper den sitter rask og blir i 9 mnd neste gang:)
Det positive, er at da var det noe galt med embyoet!
masse lykke til:)

sender deg en stor klem!!vet hvor vondt du har det... :(

Back
Topp