DETTE gidder jeg ikke!!!!

Lykkemamma

Elsker forumet
Kjennes ut som jeg begynner å få/har fått uvi.. det gidder jeg ikke!! Har ikke tid eller energi til å gå mer på toalettet enn jeg allerede gjør..:( Snart kan jeg like gjerne flytte inn der, sikker på jeg tilbringer mer tid der inne enn noe annet sted for tiden :( Åååååh...!! *syte*

jeg har nettopp hatt uvi... trengte ikke tab, tok bare å drakk masse vann og tok og spiste tørkede tranebær... Og de er super gode hehe

Åh? hvor har du kjøpt det da? [:)] skal jeg jammen prøve...

Hadde uvi både i april og mai - så vet hvordan det føles.
Lever en urinprøve i morgen tidlig, så finner du raskt ut av det, og blir raskt bedre [;)]
God bedring!

Kjøpte det på meny i halden... men du får oxo kjøpt det i butikker som driver av utlendinger...

Dakar vennen! Uff, håper ikke det er UVI! Ikke noe gøy det asså! Men som Nadja sier; Tranebær er kjempebra. Tror man kan få det i saft/juice også.

Håper det gir seg så du slipper å flytte inn på toalettet!

Så tranebær generelt hjelper? Da skal jeg gi det er forsøk [:)] Tusen takk, da endrer jeg ikke adresse til toalettet helt enda [:D] hihi!

Nå skal jeg være litt streng, og si at jeg ville ha diskutert det med legen først [8D]
Min erfaring er at det ikke alltid hjelper med tranebær og mye drikke - og at jeg bare har blitt gående lengre og hangle... Men det er jo selvfølgelig helt opp til deg [:)]

Jeg fikk dette rådet hos legen... Når du er gravid får du det lett og burde ha tranebær i en eller anen form hjemme, for å hele tiden forebygge uvi... Så jeg kjøper tørkede tranebær og spiser en liten neve hver dag <3 og de er så søte og gode <3

Enig med stikkelsbæret. Men det gjør det ikke værre å begynne på noe med tranebær. Men du bør ta kontakt med legen^_^.

Oki [:)] da skal jeg følge begges råd om å rådføre meg med lege og med "godkjenning" derifra begynne å spise tranebær [:)]

Hva skulle jeg gjort uten dere???

Back
Topp